fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון בספק לאולימפיאדת ריו

מרגריטה דורוז'ון (צילום: רנית שני ארכיון)

דורוז'ון בספק לריו (תמונה מצורפת של מרגריטה דורוז'ון, צילום: רנית שני ארכיון)

האם מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון ממועדון עמק חפר לא תיקח חלק במשחקים האולימפיים בריו בחודש הבא? הספורטאית הישראלית רשמה אכזבה גדולה באליפות אירופה בשבוע שעבר שנערכה באמסטרדם, אחרי שלא הצליחה לעמוד בתנאי הסף שנקבעו לה והשתתפותה בריו מוטלת בספק.

מטילת הכידון, שמתאוששת מפציעה, הראתה יכולת חלשה מאוד במוקדמות האליפות וכנראה שלא התאוששה מפציעתה. דורוז'ון פסלה בכוונה בכל הטלותיה, מכיוון שהיו רחוקות מאד משיאה ואפילו לא עברו את גבול 45 המטרים. בסביבתה של מטילת הכידון אומרים שהיא התאוששה מפציעתה אבל עדיין יש לה שבועיים בכדי לחזור לעצמה ואף לקבוע את הקריטריון המתאים.

מרגריטה דורוז'ון (צילום: רנית שני ארכיון)
מרגריטה דורוז'ון (צילום: רנית שני ארכיון)

במנהלת של הוועד האולימפי החליטו כי על דורוז'ון לקבוע תוצאה של למעלה מ-60 מטרים לפחות, פעם אחת במהלך שנה אולימפית, לשם הצגת יכולת מאז שהשיגה את הקריטריון. אלא שבשנה האחרונה היא לא השתתפה בתחרויות כלל, אפילו לא באליפות ישראל בחודש שעבר, והפעם כאמור, היא לא עמדה במרחק הזה באליפות אירופה באמסטרדם. התקופה תהיה קריטית עבורה ואז ייקבע עתידה לקראת המשחקים האולימפיים בריו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות