fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגן הכבוד חולק לשלי ישראל

שלי ישראל בטקס עם נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין צילום: קובי גדעון/ GPO
שלי ישראל בטקס עם נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין צילום: קובי גדעון/ GPO

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, העניק השבוע את "מגן הכבוד – תקווה ישראלית" לעונת  2017/18. למועדון הכדורגל הפועל באר שבע שהצטיין בעשייה ערכית וחינוכית ובמאבקו באלימות ובגזענות. עוד הוענקו באירוע "מגן הכבוד – תקווה ישראלית: הדור הבא" למחלקת הנוער והילדים של הפועל קטמון, ואות "מאמן הכבוד של המדינה" שהוענק למאמנת שלי ישראל מבנות נתניה.

"מגן הכבוד – תקווה ישראלית", הינו יוזמה של בית הנשיא בשותפות עם משרד התרבות והספורט, ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות, הטוטו ועמותת ערכים בספורט. ״מגן הכבוד – תקווה ישראלית״ הינו חלק מתכנית הדגל "תקווה ישראלית" אותה מוביל נשיא המדינה, לביסוס השותפות בין המגזרים שמרכיבים את החברה הישראלית. "מגן הכבוד" נולד מתוך רצון לעודד ולתמוך במועדוני הכדורגל לבסס תשתית ארגונית, חינוכית וערכית משמעותית שתסייע לצמצמם פערים, לייצר שיתופי פעולה בין מגזרים שונים ולצמצם את האלימות והגזענות במגרשים. השנה, העניק הנשיא לראשונה את מגן הכבוד – ל"מאמן הכבוד של המדינה" בו זכתה שלי ישראל שהקימה את מועדון הכדורגל "בנות נתניה" והציגה עשייה חינוכית וספורטיבית מרשימה ומשמעותית עבור חניכיה. ישראל שחקנית נבחרת ישראל לשעבר, גילתה את האהבה שלה לכדורגל כבר בגיל צעיר, בהיעדר מסגרות לבנות ונערות נאלצה לשחק עם בנים עד שעלתה לקבוצת הבוגרות באגודת הספורט של אוניברסיטת תל אביב . שלי שיחקה 39 משחקים בנבחרות ישראל לנערות  ובוגרות ופרשה ממשחק פעיל בגיל 27.

שלי ישראל בטקס עם נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין   צילום: קובי גדעון/ GPO
שלי ישראל בטקס עם נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין
צילום: קובי גדעון/ GPO

לאחר פרישתה החלה לרדוף אחר החלום – פתיחת מסגרות כדורגל לבנות. מאחר ואף גורם רשמי לא הסכים לסייע בידיה  במימון הפעילות, שלי לא ויתרה רכשה מכיסה הפרטי שני שערים אותם הציבה בספורטק בנתניה  והקימה את מועדון בנות נתניה. היום, ארבע שנים אחרי הקמתו המועדון מפעיל קבוצות כדורגל לילדות נערות ובוגרות אשר אף עלתה לליגת העל לנשים. בזכות כוח הרצון והנחישות של שלי ישראל למאות בנות, נערות ונשים יש מסגרת שמאפשרת להן לשחק את המשחק שהן כל כך אוהבות. באירוע הושקה "נבחרת הקפטנים של תקווה ישראלית – מגן הכבוד" בה חברים הקפטנים של ליגת העל שהתחייבו בפני נשיא המדינה לקדם פעילויות חברתיות-ערכיות ומאבק באלימות ובגזענות. השחקנים נפגשו עם הנשיא וחתמו על אמנה לקידום ערכים חברתיים-קהילתיים ומאבק באלימות ובגזענות אותה ייקראו במשחק פתיחת השנה, התחייבו לשמש כמנטור לילד ממחלקת הנוער של המועדון וללוות אותו לאורך השנה. את הנבחרת מוביל קפטן נבחרת ישראל ביבראס נאתכו ובין החברים בה קפטן אלופת המדינה מאור מליקסון, קפטן מחזיקת הגביע הפועל חיפה גילי ורמוט, קפטן מכבי תל אביב שרן ייני, קפטן מכבי נתניה דני עמוס ועוד. "תקווה ישראלית" פועלת להעמקת ההיכרות וקידום השתלבות איכותית של כלל המגזרים בחברה הישראלית: חילונים, דתיים, חרדים וערבים, תוך יצירת שיתופי פעולה איכותיים ביניהם בתחומי מפתח חברתיים וכלכליים, ובראשם הספורט בכלל ומשחק הכדורגל בפרט, החינוך, האקדמיה, התעסוקה, והשלטון המקומי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות