fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפסידו למובילה מטה אשר

שחקני מטה אשר/עכו
שחקני מטה אשר/עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה המאוחדת, מכבי עמק חפר/מנשה/ חדרה, הפסידה למובילה והאלופה הפועל מטה אשר בתוצאה 3:1 לאחר מותחן דרמטי. בפעם השנייה העונה אירחה הקבוצה המאוחדת את משחקה הביתי באולם 'וואקי תיכון חדרה' ולראשונה שודר משחקה של הקבוצה בשידור ישיר בערוץ הספורט.

שחקני מטה אשר/עכו
שחקני מטה אשר/עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כ-300 אוהדים הגיעו למשחק וביניהם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. במועדון המאוחד ציפו כי שינוי האולם ובצוותא הקהל הביתי הגדול יעזרו מול האלופה ממטה אשר שטרם הפסיד העונה.

שתי המערכות הראשונות דווקא היו חלקות מבחינת האדומים מהצפון, שעלו ל-0:2 מבטיח אחרי 16:25 ו-14:25. אלא שהמארחת לא אמרה נואש – וברחה ל-6:17 מדהים במערכה השלישית. מטה אשר/עכו, כמו אלופה אמיתית, הצליחה להשוות ל-22:22, אבל אלן קרדוסו אמר את המילה האחרונה וכפה מערכה רביעית אחרי 24:26 דרמטי. המערכה הבאה הייתה דרמטית אפילו יותר.

האלופה השיגה שתי נקודות מערכה (22:24), אבל מנשה/חדרה/עמק חפר השוותה ובהמשך השיגה שלוש נקודות מערכה משלה – מה שלא הספיק לה. שירן וייסמן וחבריו גילו אופי, הצילו את כל האפשרויות של המארחת לכפות מערכה חמישית, וסגרו מותחן אדיר עם 28:30. מאמן הקבוצה המקומית, יניב בר נצר, סיכם: "אני מאוד מאוכזב, היינו צריכים לקחת את הכדור האחרון והיינו יכולים לקחת לפחות נקודה. לקבוצה יש לב אבל זה לא מספיק. עשינו יותר מדי טעויות, אולי בגלל השידור בערוץ הספורט". לאחר ההפסד ירדה הקבוצה המאוחדת למקום רביעי בטבלה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות