fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד הגביע בכדורעף: "אי אפשר להגיד שזה לא היה צפוי"

הפועל עמק חפר/מנשה/חדרה מסכמת את ההפסד הערב בגמר גביע המדינה להפועל מטה אשר בתוצאה 0:3

"אי אפשר להגיד שזה לא היה צפוי"' כך סיכמו בקבוצת הפועל עמק חפר/מנשה/חדרה את ההפסד בגמר גביע המדינה להפועל מטה אשר בתוצאה 0:3. חדרה אומנם ספגה הפסד חלקי, אבל זכתה להרבה כבוד מהאוהדים שהגיעו בהמוניהם לאולם ברעננה ועודדו את הקבוצה המאוחדת וציפו להפתעה. בתחילה חדרה עוד החזיקה מעמד ושתי המערכות הראשונות היו צמודות והסתיימו בניצחון מזערי של מטר אשר.

המערכה הראשונה הסתיימה בתוצאה 19:25, המערכה השנייה הייתה יותר צמודה והסתיימה 20:25 ואילו המערכה השלישית כבר הייתה בצד אחד והסתיימה בניצחון משכנע של מטה אשר בתוצאה 17:25. למרות ההפסד בחדרה יצאו מרוצים מהמשחק ואמרו שהקבוצה הביאה המון כבוד לאגודה לשנים הבאות.

מנהל המועדון, גדעון רוזנשטיין, אמר בסיום: "אין ספק שיש פערי רמות גדולים בין הקבוצות. התקציב שלהם גדול פי שתיים וחצי משלנו ועדיין הגענו עם המון מוטיבציה והשחקנים נלחמו ונתנו הכול. לצערי זה לא הספיק ואני מברך את מטה אשר אבל מצד שני אני מוקיר גם את השחקנים שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות