fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איציק גניש עוזב את טוברוק

איציק גניש צילום ארכיון: מכבי נתניה
איציק גניש צילום ארכיון: מכבי נתניה

זעזוע נוסף במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק. מנכ"ל המועדון, איציק גניש, עוזב את טוברוק לאחר עונה אחת בלבד.

גניש שימש בעבר כיו"ר מחלקת הנוער של מכבי נתניה הגיע בקיץ אשתקד, במטרה לשקם את המחלקה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית ואף הצליח במשימתו.

קבוצת הנוער חזרה לליגת העל, קבוצת נערים א' שרדה בליגה הראשונה ובנוסף ילדים רבים חזרו למועדוון למרות הכישלונות.

במועדון סיפרו כי הסיבה לעזיבה של גניש נעוצה  ביחסים העכורים בינו לבין הבעלים אריק איזיקוביץ.

איציק גניש צילום ארכיון: מכבי נתניה
איציק גניש צילום ארכיון: מכבי נתניה

גניש הבין כי אינו יכול להמשיך במועדון ולאחר שיחה עם איזיקוביץ, הצדדים סיכמו על פרידה הדדית.

גניש שלח השבוע הודעה לצוות המקצועי והמנהלתי במועדון ובה כתב: "חברים יקרים ערב טוב…אתמול סיכמנו הבעלים של המועדון אריק איזיקוביץ ואני על פרידה הדדית שלי מבית״ר טוברוק. אני עומד לרשותכם עד ליום ה-29 לחודש מאי במסגרת העבודה אך כאן בשבילכם כחבר לעד. יצאתי לפני כשנה לדרך עם קולות אזהרה רבים על מצבו של המועדון מכל עבר. האמנתי ביכולת שלי להחזיר את המועדון למסלול הנכון. נכון, הדרך היתה מלאה באתגרים, רצופה במכשולים ועם מטרות גבוהות מאוד שסימנו אותם. אבל היום במבט לאחור אני מביט בגאווה על ההישגים הרבים שקצרנו במהלך העונה הזאת כמעט בכל מישור ומישור. אני יכול לומר באחריות כי המערכת בשנה הזאת התייצבה והתחזקה, הצד המקצועי עשה התקדמות יפה העונה וכמובן שגולת הכותרת היתה החזרת קבוצת הנוער לליגה הראשונה תוך עונה אחת בלבד. עברנו בשלום את רישום המועדון בפורטל, עשינו מאמצים גדולים לספק את הציודים בזמן, הגבייה השתפרה פלאים, הוספנו חידושים (עוזרי מאמנים, ביטוחים, מאמן מנטלי וכו') ועוד ועוד. אבל בעיקר השתדלנו לתת מענה ויחס לכל אחד ואחד בכל תחום, ולסיכום – חזרנו להיראות כמו מועדון אחד.

"כל אחד ואחת מכם היה לי לעזר רב, למשענת, לגב גדול. בתוך שנה אחת נוצר בטוברוק צוות עבודה מרשים, תומך, עוזר ואכפתי האחד מהשני. הקרדיט כולו שלכם. ואני רוצה להודות לכם על כך.  ההחלטה מבחינתי לעזוב את המועדון בתקופה הזאת לא הייתה קלה מאחר ואני יודע שהעונה הזאת הייתה אמורה להיות רק ראשיתו של הליך, כחלק מבניה ארוכת טווח. ובבכל זאת הלב הרגיש כי במצב הקיים ואיפה שהוא כתוצאה מאיבוד ההנאה מהעשייה שלי, שהגיע זמני לפנות את מקומי (החלטה שכפי שאמרתי היתה משותפת עם הבעלים של המועדון).

"אין לי ספק שהמערכת היום חזקה ובריאה מספיק ובהחלט מוכנה לעתיד טוב יותר, גם אם איני חלק ממנו. אין לי ספק כי מי שייבחר להיכנס לתפקיד ייעשה זאת על הצד הטוב ביותר.לסיום, אם פגעתי פעם במישהו מכם/מכן אני מתנצל מעומק ליבי, מעולם לא היתה כוונה לפגוע באף אחד מכם. אוהב אתכם ומודה לכם על הכל". גניש אישר את הידיעה ואמר ל"חדשות נתניה": "זאת הייתה עונה נהדרת בה הצלחנו להשיג את רוב המטרות שלנו על הדשא ומחוצה לו והדבר נעשה בעזרת הצוות הנפלא שעמד לרשותי, המאמנים המנהלים והמערכת כולה ועם הגב של הבעלים אריק איזיקוביץ. בשל מחלוקות בדרך ניהול המועדון עם אריק החלטנו בצורה מושכלת והדדית לסיים את עבודתי בטוברוק. אני מאחל למועדון בהצלחה בהמשך הדרך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות