fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

1300 תושבים חדשים עברו להתגורר בנתניה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: נתניה מדורגת במקום הרביעי כעיר אליה היגרו הכי הרבה ישראלים ובמקום השני כעיר בה היו הכי הרבה התחלות בניה
קומפלקס LAGOON של דיזנגוף סחר בנתניה
(הדמיה: יח"צ)
קומפלקס LAGOON של דיזנגוף סחר בנתניה
(הדמיה: יח"צ)

בזמן שישראלים רבים שוקלים להגר לברלין נראה, כי ההגירה לא פסחה גם על יישובי הארץ. מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו בערב הראש השנה עולה, כי 1,300 תושבים עזבו את העיר בה התגוררו והחליטו להעתיק את מקום מגוריהם לנתניה. בכך ממוקמת נתניה במקום הרביעי כעיר בעלת ההגירה החיובית הגבוהה ביותר ובמקום השני כעיר בה היו הכי הרבה התחלות בניה בשנתיים האחרונות עם כ- 3150 התחלות בניה.

עוד עולה מהנתונים כי למעלה מ- 250 אלף ישראלים החליטו לעזוב את העיר בה התגוררו לטובת עיר מגורים אחרת, כאשר מתוכם למעלה מ- 13 אלף תושבים עזבו את יישובי הפריפריה לטובת יישובי המרכז.

"נתניה שינתה את פניה. למרות מחירי הדיור היקרים שלה היא מצליחה להתברג בעשירייה הפותחת בכמות מכירת הדירות, לצד תל אביב. העובדה כי מצד אחד הביקושים עולים ומצד שני היצע הדירות פוחת, בעיקר בפרויקטים הממוקמים על קו החוף, הופכת את העיר למבוקשת מאד והרבה אנשים מעוניינים לעבור אליה, מסביר חנן סגל סמנכ"ל שיווק בדיזנגוף סחר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות