fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

11 שנות מאסר נגזרו על שושן ברבי

שושן ברבי דרס למוות בשנת 2012 סבטלנה יגודייב, שושנה יגודייב ואלכסנדרה רובינוב בעת שחצו במעבר חצייה בנתניה
שושן ברבי
שושן ברבי (באדיבות משטרת ישראל)

הבוקר (חמישי)  נגזר דינו של שושן ברבי מנתניה שדרס למוות שלוש נשים לפני כשנתיים.  ברבי ירצה מאסר של 11 שנים במסדרת הסדר טיעון שנסגר עימו על עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה החזקת ושימוש בסם מסוכן לצריכה עצמית.

שושן ברבי
שושן ברבי (באדיבות משטרת ישראל)

באוגוסט 2012 אירעה תאונתה קטלנית בשעות הערב בצומת הרחובות בן צבי וגרינבוים בנתניה כאשר שלוש נשים, סבטלנה יגודייב, שושנה יגודייב,  אם ובתה, וקרובת משפחתן, אלכסנדרה רובינוב, חצו כביש במעבר חצייה, בזו אחר זו, עת פגע בהן בעוצמה, רכב מסוג אאודי 6A נהוג על ידי ברבי, הטיחן למרחק רב וגרם למותן.

המנוחות הועפו כתוצאה מהמכה למרחקים של עשרות מטרים ונחתו על הקרקע, ללא רוח חיים. הנאשם המשיך בנסיעה רצופה לאורך 156 מטר, אז הרכב נעצר. עמו ברכב היה נאשם נוסף שישב לצדו. כאשר נעצר הרכב, יצאו ממנו השניים ובחנו את נזקיו. לאחר מכן, שבו לרכב ובחלוף שניות מועטות, יצאו בשנית ונמלטו רגלית מהמקום, בהותירם מאחוריהם את המנוחות, שרועות על הכביש, מתבוססות בדמן, נושמות את נשימות אפן האחרונות.

שושן ברבי דרס את האמא שלהם. צלום ברמן
משפחות ההרוגות בשבעה (צילום: רותי ברמן)

בעודו נמלט מזירת התאונה, התקשר הנאשם לרעייתו וביקש כי תאסוף אותו, באמצעות ג'יפ שבבעלותם. במקביל, התקשר הנאשם ליוחאי גליקסמן צעיר שהועסק על ידו משך שנים, לרבות במועד התאונה, בדוכן למכירת פירות וירקות שבבעלותו, בשוק נתניה. הלה לא השיב, או אז, הגיע הנאשם לביתו, שמצוי בסמוך לזירת התאונה וביקשו להתייצב בתחנת המשטרה, אף היא סמוכה למקום ולמסור הודעה כוזבת, לפיה היה זה הוא שנהג ברכב וגרם לתאונה. ברבי אשר ידע שהמשטרה מחפשת אחריו, הסתתר במשרדי חברה בשם "אלקנטרה בע"מ", באזור התעשייה בנתניה, עד למועד לכידתו, שלושה ימים לאחר התאונה.

online poll by Opinion Stage

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות