fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"תמיד ידעתי שאהיה זמרת"

בבוקר היא מורה לספרות שמכינה תלמידים לבגרות ובערב זמרת אופרה ששרה רפרטואר מגוון. אבל אורית אריאל מנתניה הכי אוהבת להופיע עם אמה הפסנתרנית. "אנחנו מרגישות אחת את השנייה דרך הצלילים"
אורית אריאל (צילום:ניר בוקסבוים)
אורית אריאל (צילום:ניר בוקסבוים)

בימים אלה מופיעה זמרת האופרה אורית אריאל מנתניה עם רפרטואר איטלקי הכולל להיטים מוכרים בסגנון נפוליטני וסן-רמו. מתלווים אליה הזמרת נתי גייל בדואטים, הפסנתרן איתי אברמוביץ, על הקונטרה בס אורן שגיא, על הגיטרות אלון שגיא ואת דברי הקישור מגיש השחקן עודד מנסטר המספר על איטליה ומחוזותיה. בנוסף לערב האיטלקי היא מופיעה בערבי ג'אז, ערבי זמר עם דן אלמגור בשירי נתן אלתרמן, אבל היא הכי אוהבת להופיע עם אמה הפסנתרנית. "אנחנו מרגישות אחת את השנייה ללא מילים. מנהלות דיאלוג דרך הצלילים".

אריאל, בת 37, אמא לשניים, היא זמרת רב תחומית, הקול שלה הוא סופרן לירי והיא שרה בגובה של ארבע אוקטבות. האהבה השנייה בחייה אחרי המוזיקה היא ההוראה – כשזה עשר שנים היא מורה לספרות שמגישה תלמידים לבגרות.

איך הגעת לשיר אופרה?
"סבא שלי, אריאל נמטי, היה זמר אופרה ושחקן ברוסיה. הסיפור שלנו הוא שהמקורות של המשפחה הגיעו מירושלים. אמו של סבי קבורה בירושלים וגם ההורים שלה. אחת הסבתות שלי שרה בלדינו. נולדתי לאמא פסנתרנית שכבר בגיל צעיר היא ואבי אמרו שאהיה זמרת אופרה לפי הקול שלי. כתינוקת, בחדר שלי היה פסנתר ואמי הייתה מלמדת בזמן שאני התענגתי מהמלודיות בעריסה, גדלתי לתוך זה. בארוחות שישי, כשסבא שלי היה שר, הייתי מצטרפת אליו. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, כך שתמיד ידעתי שאהיה זמרת".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"חדשות נתניה"

אורית אריאל (צילום:ניר בוקסבוים)
אורית אריאל (צילום:ניר בוקסבוים)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות