fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים מתלוננים: נתניה הפכה לחניון משאיות

לתושבי שדרות בנימין נמאס להתעורר השכם בבוקר מרעש המשאיות. העירייה: "בכוונתו לפעול להקמת חניון משאיות דבר שייתן מענה לצורך באיסור חניית משאיות באזורי מגורים"
משאיות חונות בנתניה
משאיות חונות בנתניה (צילום: רותי ברמן)

ארבע בבוקר, זו השעה בה נאלצים להתעורר תושבי שדרות בנימין בנתניה בגלל חימום המנועים של המשאיות שחונות בעיר.  תופעת המשאיות והאוטובוסים החונים בסמוך לבתי מגורים בכל רחבי  נתניה נמשכת כבר שנים, ועיריית נתניה טרם יזמה פתרון. זה 15 שנה מנסים ליזום בעיר הקמה של חניונים לרכבי משא כבד וכל פעם הנושא יורד מסדר היום בתירוצים שונים.

המשאיות יצרו מטרדים אותם גם לאור מוצקת החנייה והפרעה לתנועה, פגיעה באיכות החיים, מפגע בטיחותי שמסתיר לנהגים והולכי הרגל את שדה הראייה, מפגע אסתטי ועוד.
"בשעה ארבע לפנות בוקר אנחנו מתעוררים וזה לא יעזור אם נסגור את החלון או לא. זה לא רק משאית אחת שחונה כאן זוזה קורה בכל בוקר. כל היום אני עייפה וזה גומר לי את היום", טוענת  תושבת הרחוב.

מאיר ברדוגו פעיל בוועד מרכז העיר: "נשלחו מכתבים והוצעו לעירייה מספר מיקומים בעיר בהם חניון כזה יכול להימצא ועד היום ניתן לומר כי מרחו אותנו. פתרונות כמו איסור חנייה של רכב כבד ברחובות מסוימים רק מזיז את הבעיה לרחובות אחרים, אנו רוצים פתרון מסודר.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אכן בכוונת העירייה לפעול להקמת חניון משאיות דבר שייתן מענה לצורך באיסור חניית משאיות באזורי מגורים. לצערנו, לא נמצא בתחום העיר מקום ראוי, לפיכך פנינו לשכנותינו כדי לקבל הקצאת שטח וזאת עד לסיכום ההליך של שינוי גבולות העיר. כאשר במסגרת ועדת הגבולות יהיו מרחבים מספקים כדי לתת מענה גם לחניון משאיות. עד להקמת החניון, באותם מקומות קריטיים בהם חניית משאיות מפריעה לאיכות חיי התושבים, הדבר מועלה בוועדת התנועה העירונית וניתנים פתרונות נקודתיים לאיסורי חניית משאיות".

משאיות חונות בנתניה
משאיות חונות בנתניה (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות