fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוכי החשוד כגנוב זיהה את בעליו בתחנת המשטרה

צעיר תושב נתניה שנעצר, טען כי מחזיק בתוכי מסוג ארה מזה 6 שנים. להפתעת כולם, התוכי החל לדבר עם תושב העיר שהגיע לתחנה כדי לזהות את התוכי שטען כי נגנב ממנו
תוכי ארה (צילום: רותי הברמן)
תוכי ארה (צילום: רותי הברמן)

במהלך סוף השבוע שעבר הגיעו בלשים מתחנת המשטרה בנתניה לביתו של צעיר בשנות ה-20 לחייו תושב העיר, שעל פי החשד מוחזק בביתו רכוש החשוד כגנוב.

כבר בתחילת החיפושים איתרו הבלשים מחשב, מספר טלפונים חכמים ותוכי יקר ערך מסוג ארה ששוויו מוערך באלפי שקלים. הבלשים עכבו את החשוד לתחנת המשטרה כשהם לוקחים עמם את הרכוש החשוד כגנוב ואת התוכי.

בתחנת המשטרה החלו החוקרים לנסות לאתר את הבעלים של הרכוש שנתפס ואיתרו תלונה שהוגשה מספר ימים קודם לכן, על ידי אחד מתושבי העיר, שהתלונן כי התוכי המדבר שלו מסוג ארה נגנב מחצר הבית והוא הוזמן לתחנה לבדוק האם מדובר בתוכי שלו. לעומת זאת טען החשוד כי רכש את התוכי לפני כ-6 שנים ממכר שאינו זוכר את שמו ואין ספק כי מדובר בתוכי שלו.

בינתיים, הגיע תושב העיר לתחנה ובטרם אפשרו לו החוקרים לראות את התוכי שאלו אותו האם יש לו סימנים מזהים. התושב ציין, כי לתוכי פצע באחת הרגליים וסימן מזהה על ראשו ואף הציג לשוטרים תמונות. השוטרים בדקו את טענותיו והאיש הוכנס לחדר החקירות. ברגע שהתוכי ראה את בעליו הוא החל לדבר אתו.

תוכי ארה (צילום: רותי הברמן)
תוכי ארה (צילום: רותי הברמן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות