fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת הדרכים בנתניה: צפורה צרור הובאה למנוחות

צפורה צרור שנהרגה אמש (שני) בתאונת הדרכים הקטלנית בנתניה הובאה למנוחות. נכדה התינוק בן השנה שנפגע גם כן מאושפז בבית החולים דנה
הרכב הפוגע (צילום: שלומי גבאי)
הרכב הפוגע (צילום: שלומי גבאי)

המראה של המוצץ הירוק זרוק על פני הכביש ושברי עגלה לידו גרמו לאנשים להזיל דמעה ולהזדעזע מגודל הטרגדיה שקרתה אמש (שני) בתאונת הדרכים בנתניה.

זה יכול היה לקרות לכל אחד. לכל אחד שחוצה כביש בבטחה במעבר חציה. אבל הגרוע מכל קרה השבוע לצפורה צרור (62) שהיתה בדרכה לביתה ברחוב פתח תקווה עם נכדה אסף מנור בן עשרה חודשים לאחר שביקרה את הסבא ויקטור והאבא אורן בבתי העסק שלהם ברחוב שדרות בנימין.

השעה 11:30, מעט אנשים ברחוב, התנועה מתנהלת כסדרה ושום דבר במקום לא מראה סימנים לטרגדיה שתקרה עוד דקה. ציפורה עברה את החלק המזרחי של מעבר החצייה, עמדה על אי התנועה כשהיא אוחזת את עגלת התינוק ולידה עוד מספר אנשים שחיכו שהרמזור לכיוון מערב יהפוך ירוק. אבל את הירוק היא כבר לא זכתה לראות.

מכונית סוזוקי שהגיעה במפתיע מדרום עלתה על אי התנועה, דרסה את ציפורה למוות ואת העגלה ובה נמצא אסף הקטן, פגעה בשני הולכי רגל וגם את הרמזור הפילה.

הרכב הפוגע (צילום: שלומי גבאי)
הרכב הפוגע (צילום: שלומי גבאי)

"המראה היה מזעזע. עגלת תינוק מחוצה מתחת לגלגלי המכונית" אמר הצלם איציק בן שושן שהגיע למקום דקות ספורות לאחר התאונה. אנשים שהזדעזעו מהתאונה ומהמראה של תינוק כלוא מתחת לגלגלי המכונית רצו למקום, הרימו את המכונית ושלפו במהירות את התינוק. צוותי מד"א שרון שהגיעו במהירות קבעו את מותה של צפורה במקום והבהילו את אסף במצב קשה לבית החולים לניאדו ומשם לבית החולים דנה בתל אביב כשהוא מונשם ומורדם.

לצפורה ז"ל ולויקטור צרור, שלושה ילדים ועשרה נכדים. בערב יום התאונה הובאה צפורה למנוחות בבית העלמין בשיכון ותיקים. מאות מתושבי העיר ליוו אותה בדרכה האחרונה ותמכו באהבה בבני המשפחה האבלה. בתה לילן, אימו של אסף הקטן שהיתה קרובה במיוחד לאמה, הספידה אותה כשהיא מציינת שבמותה הגנה בגופה על נכדה. צפורה היתה עמוד התווך במשפחה וטיפלה בנכדים באהבה. המשפחה מוכרת מאד בנתניה בזכות בתי העסק האטליז של הסבא וחנות הפרחים של הבת ובעלה בשדרות ויצמן.

התינוק אסף מנור מאושפז בבית החולים דנה בתל אביב עם פגיעות בגפיים וחשש לפגיעת ראש כשאביו אורן לצידו כל הזמן.

אז מה קרה שם?
מאגף התנועה במשטרת ישראל נמסר שהאירוע נמצא עדיין בחקירה. מחקירה ראשונית של בוחני נת"ן שרון במקום, כפי שמסר רפ"ק אליהו ברמי ממשטרת התנועה, עולה כי רכב פרטי מסוג יונדאי ובו נהגת צעירה שנסע לכיוון צפון פגע מסיבה לא ברורה באחוריה של מכונית סוזוקי שהגיעה בסמוך לרמזור. נהג הסוזוקי איבד את השליטה, עלה על אי התנועה הראשון שלפני מעבר החציה, דרס את צפורה ונכדה ועלה על חלקו הצפוני של אי התנועה. שני הולכי רגל שנפצעו קל ואישה נוספת, נפגעת חרדה, פונו לבית החולים לניאדו בעיר.  גם הנהג פונה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול, כשהוא סובל מהלם.

זירת התאונה (צילום: איציק בן שושן)
זירת התאונה (צילום: איציק בן שושן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות