fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני מתקני ספא חדשים ברמה בילנאומית בנתניה

ויה מריס ספא. עיסוי (צילום: מיקי אופק)
ויה מריס ספא. עיסוי (צילום: מיקי אופק)

לאתרי הספא בנתניה נוספו השנה שני מתקני ספא חדישים בבתי מלון חדשים אחד במרכז העיר ויה מריס במלון מגדל דוד והשני ווסט ספא במלון ווסט לגון בדרום העיר. יש בהם מתקנים חדישים ומבטיחים בבתי מלון יוקרתיים ברמה בינלאומית. עיסויים מכל הסוגים, טיפולים מפנקים, חמאם רומנטי, ג'קוזי פרטי וגם ארוחת בוקר במלון.

ויה מריס ספא. עיסוי (צילום: מיקי אופק)
ויה מריס ספא. עיסוי (צילום: מיקי אופק)

ספא VIA MARIS  הממוקם בקומה השנייה של מלון "מגדל דוד" החדיש במרכז העיר הוא ספא ברמה בינלאומית. מתחם הספא משתרע על שטח של 1000 מ"ר בקומה השניה של המלון ונותן תחושה של קפיצה לחו"ל. יש בו  חדרי טיפול מאובזרים במיטות מתכווננות עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי שניתן לקבל בו טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר מאובזר ומצויד במכשירי כושר המתקדמים ביותר ובליווי צמוד של מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי. מנהלת הספא היא לימור רובס בעלת תואר במנהל בתי מלון וניסיון של כמעט 30 שנה בענף. היתה  סמנכ"לית יערות הכרמל, מלון ספא הראשון שהוקם בישראל ולקחה חלק בהקמתו. היא הקימה את ספא קיסר בקיסריה ועכשיו בעלת חברת ניהול והקמה לפרויקטים בתחום המלונאות והספא.

עד סוף דצמבר מציע ספא ויה מריס חבילת ספיישל אקספרס בימים א-ה הכוללת עיסוי זוגי של 45 דקות, שימוש חופשי בכל מתקני הספא: סאונות, חמאם, בריכה וחדר כושר על 1000 מ"ר ופינת מרגוע וכיבוד במחיר 550 שקלים לזוג. אותה חבילה עם ארוחת שף המלון לזוג עולה 800 שקלים.

ספא ויה מריס. חמאם תורכי (צילום: מיקי אופק)
ספא ויה מריס. חמאם תורכי (צילום: מיקי אופק)

חבילה אחרת פופאלרית מאד היא "ספישייל אהבה זוגי והיא כוללת שני טיפולים זוגיים. טיפול אחד הוא עיסוי בן 45 דקות והשני הוא טיפול קירצוף בחמאם התורכי על ידי בלנים מקצועיים ובנוסף ג'קוזי פרטי עם שתי כוסות קאווה בשעות הערב בעלות של 875 שקלים. ארוחת בוקר בתוספת של 150 שקלים וביקור בספא בשישי ושבת בתוספת 50 שקלים לאדם.

ויה מריס ספא3 (צילום: מיקי אופק)
ויה מריס ספא3 (צילום: מיקי אופק)

במלון הכי חדש בדרום העיר שנפתח רק ביולי השנה  "ווסט לגון"  המנוהל על ידי רשת "תמריס" פועל "ווסט אנד ספא" שהוא חלק אינטגרלי של המלון. הספא המפואר West&Spa, מתפרש על שתי קומות ומציע חדרי טיפולים מפנקים, חמאם טורקי אמיתי, סאונה יבשה, חדר כושר מאובזר ומלתחות. מחדרי המנוחה והכושר שלו ניתן לראות נוף מרגיע של חוף הים שזו חוויית ספא שאין כמוה. מנהלת הספא היא אורטל אזולאי שלמדה ניהול בתי מלון בפריז, עבדה בספא שיזן של רשת תמריס במלון דניאל.

ווסט אנד ספא (צילום: רותי ברמן)
ווסט אנד ספא (צילום: רותי ברמן)

הספא הוא ברמה בינלאומית והוא מציע במבצע עד סוף נובמבר חבילה ספא זוגית במחיר 560 הכוללת מסג' קלאסי בן 45 דקות, כניסה חופשית לכל מתקני הספא כמו: חמאם, סאונה יבשה וחדר כושר מאובזר ובנוסף ארוחת בוקר במסעדת המלון.  במסגרת הטיפולים בווסט ספא ניתנים עיסויים מגוונים כמו: תאילנדי, לימפטי, שבדי, רפלקסולוגיה, עיסוי לספורטאים ועד עיסוי צדפות או עטיפת אצות וטיפולי חמאם עם קרצוף העור. מי שרוצה לבלות בספא בשבת יוסיף 50 שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות