fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמונה מיליון שקלים וזה שלך

פנים דירה בפרויקט לגון בנתניה (צילום: פינצוק אסף)

יהודי אמריקאי רכש השבוע בקומפלקס לגון בנתניה, דירה בסכום של שמונה מליון שקלים. הדירה שנרכשה ממוקמת בקומה 26 ומשתרעת על שטח של 286 מ"ר בתוספת מרפסת ששטחה 40 מ"ר. בכוונת הרוכש, שכיום מתגורר בארצות הברית, להתגורר בדירה יחד עם אשתו.

פנים דירה בפרויקט לגון בנתניה (צילום: פינצוק אסף)
פרויקט לגון בנתניה (צילום: פינצוק אסף)

קומפלקס לגון כולל שני מגדלי מגורים מפוארים בני 34 ו-37 קומות, שבהם 320 דירות, וכן מלון הכולל 300 חדרי אירוח. הקומפלקס הייחודי מתוכנן ע"י מיטב האדריכלים הישראליים, משרד יסקי מור סיוון מתכנן את מיבני המגורים, רני זיס מתכנן את המלון, עיצוב הפנים בבנייני המגורים נעשה ע"י משרד סולומון דיזיין ובית המלון יעוצב על ידי גל נאור, מבכירות המעצבים בארץ ובעולם.

בנוסף למפרט טכני עשיר בדירות המגורים יש בקומפלקס חניון תת קרקעי, שמירה 24 שעות, חדר כושר, בריכת שחיה פרטית לכל מגדל, שבילי הליכה ועוד. בנוסף, יוכלו הדיירים להשתמש בשירותי בית המלון, ביניהם ספא, חדרי ישיבות, שדרת חנויות יוקרה, בתי קפה ועוד. שלב א' של הקומפלקס נמצא בהליכי אכלוס מתקדמים. שלב ב' צפוי להתאכלס בתחילת 2017.

חנן סגל, סמנכ"ל השיווק בחברת דיזנגוף סחר, ציין כי "נתניה היא העיר המבוקשת ביותר על ידי עולים חדשים ותושבי חוץ. על פי נתוני משרד העלייה והקליטה לשנת 2014 עולה כי 2,972 עולים חדשים רכשו דירה בנתניה. נתון זה ממקם את נתניה כעיר השנייה הכי מבוקשת על ידי עולים חדשים אחרי תל אביב עם מספר כמעט דומה של 3,156 עולים. ירושלים, אשדוד, בת ים, אשקלון ואילת נמצאות אחריה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות