fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב ירושלים בנתניה מתחדש בפינוי בינוי

פינוי בינוי ירושלים ברודצקי הדמייה וסילי
פינוי בינוי ירושלים ברודצקי הדמייה וסילי

בעוד שלושה חודשים תחל חברת הרצל בן דוד בפרויקט פינוי בינוי מסוג תמ"א 38  ברחוב ירושלים 28-30 פינת ברודצקי בנתניה. מדובר בשני בנינים שנבנו בשנות השישים בני 24 דירות  המיועדים להריסה ולבניה מחודשת ומשופרת של 60 יחידות דיור בשני בניינים מחוברים בני שמונה קומות. לדברי שומרי בן דוד, המנכ"ל והבעלים של חברת הרצל בן דוד, תהליך פינוי בינוי תמ"א 38 הוא מהיר יותר ובפרויקט זה הוא צפוי להתקדם מהר מכמה סיבות: "הראשונה היא שכל הדיירים הסכימו וחתמו והלכו לשכירות זמנית תוך שהם מקבלים ערבויות הן לשכירות והן לדירות שיקבלו. דבר שני הוא שיש תוכנית בנין עיר תקפה עם זכויות בניה למגרשים האלה, דבר החוסך שנתיים מתהליך הבניה. אני מקווה שתוך 30 חודשים נמסור לדיירים את הדירות גדולות ב-20 מ"ר כל אחת ובנוסף מרפסת בשטח של 17 מ"ר, חניה תת קרקעית וחניון". את הבניין תכנן אלכס קרצמן.

פינוי בינוי ירושלים ברודצקי הדמייה וסילי
פינוי בינוי ירושלים ברודצקי הדמייה וסילי

הפרוייקט של בן דוד נמצא מזרחית ובסמוך לבניין החדש שבנה הקבלן מרקוביץ ברחוב ירושלים פינת הגליל, בניין בעל מראה מרענן ברחוב הגליל וירושלים הוותיקים. הפרויקט הוא חלק מההתחדשות העירונית שעוברת על מרכז העיר.

חברת הרצל בן דוד בונה בנווה איתמר במסגרת תמ"א 38 תוספת קומות לשלושה בניינים ישנים. הפרויקט הגדול של החברה נמצא עכשיו בהליכים אחרונים והוא פרויקט פינוי בינוי בקריית נורדאו. שם אישרה הותמ"ל תכנית פינוי ובינוי ראשונה בשכונה. התוכנית מציעה בניית 870 יחידות דיור חדשות ו–4,000 מ"ר לשטחי ציבור. התכנית מציעה פינוי והריסת שמונה מבני רכבת קיימים ובהם 208 יחידות דיור –  ובנייה של 870 יחידות דיור חדשות ב – 14 מבנים חדשים בגבהים משתנים שבין 8 – 25 קומות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות