fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולולו ושיהיה בשעה טובה

ברברה קפצה להגיד מזל טוב למלי דביר ואבי שפיר שהרימו חופה בסיטי טאוור. היה שמייח ועמוס בסלבס
(צילום: משה רון איילון)

 

תגידו מזל טוב למלי דביר ואבי שפיר שהרימו חופה והחליפו טבעות בסיטי טאוור. מלי היא מפיקה בחברת ענת לבנשטיין הפקת משאלות ואבי מנהל חנות בייבי סטאר בקניון רננים. למלי עבר בכנסת, אי לכך בין האורחים בלטו ח"כ יפעת קריב שמלי הייתה העוזרת הפרלמנטרית שלה ובעלה דביר, ליהיא לפיד, ענת לבנשטיין, אפרת רייטן ומשפחתה, בנות מעגל נשים נתניה, שמלי נמנית עם חברותיו ומשמשת הדוברת שלו ועוד אי אילו סלבים מקומיים.

(צילום: משה רון איילון)
(צילום: משה רון איילון)

 

על השמלה המושלמת שלא הפסיקה לגרוף מחמאות היה אחראי דוד חצבני. על השמח ברחבה היה חנן אלאלוף שהקפיץ את כולם עד השעות הקטנות ממש. משה רון איילון היה על הפלאשים ומיקי אוחנה על האיפור שהחזיק שעות ארוכות. וכמובן שהיו אטרקציות: הבלונים של רוי לאופר ובר האלכוהול סטאר בר שפינק לכולם את החיים.

(צילום: משה רון איילון)
(צילום: משה רון איילון)

 

המסע להפוך לברבורה מדהימה, ולא ליום אחד, היה מייגע אך שווה כל רגע. מלי: "נתחיל בעבודה המקדימה עם המאמנת האישית האגדית אורטל אטואן שרוני. אחריה האיש שבזכותו נכנסתי לשמלה, כשהיו לי שבועיים לצמצם 8 ס"מ, מחולל הפלאים הראל פדר מהחוף הירוק וכמובן כל מי שהיה איתי ביום הגדול. תודה לכולם.

לאן בירח דבש?

"עדיין לא החלטנו, אבל תאילנד נראית לנו באופק".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות