fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קאמבק למכבי נתניה מול הפועל חדרה

דיא סבע, צילום: אתר דאבלפס ארכיון
דיא סבע, (צילום: אתר דאבלפס ארכיון)

מכבי נתניה השלימה אתמול (שבת) קאמבק נוסף, שלישי רצוף במשחקי גביע הטוטו. אחרי ה-1:1 מול מכבי חיפה וה-1:3 על עירוני קריית שמונה, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ירדה לפיגור של שני שערים תוך 7 דקות מול הפועל חדרה. אבל, שוב, כמו בקריית שמונה בשבוע שעבר, הקפטן  דיא סבע הוכיח כי התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו עדיין כאן, ושום דבר לא השתנה. צמד גדול שלו, בתוספת לבישול לאביב אברהם, סידר ליהלומים מהפך וניצחון 2:3 חשוב ואופייני למכבי נתניה של עונת 2018/19.

 דיא סבע, צילום: אתר דאבלפס ארכיון
דיא סבע, (צילום: אתר דאבלפס ארכיון)

"פתחנו ממש לא טוב את המשחק, אבל זה רק מראה עד כמה אנחנו חזקים העונה. הגענו לא מוכנים מנטאלית והיינו שחצנים ויהירים בפתיחה", אמרו שחקנים בנתניה, שלקחו את הערב הביתי הראשון שלהם לביקורת עצמית גבוהה בתוספת צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ ושי ברדה. במחצית, כשלוח התוצאות הראה 2:2, דראפיץ' עודד את חניכיו, שגם הפכו את התוצאה בהמשך כדי לאסוף עוד שלוש נקודות. "אנחנו באמת כמו משפחה והראנו את זה. עם כל הדיבורים, קבוצות עוד לא למדו אותנו. התוצאה הזאת מעידה על אופי ועל חוזק מנטלי של קבוצה, אבל לא נשכח שאנחנו רק בהתחלה". כוכב הערב היה כמובן דיא סבע, שכבש צמד אדיר והוסיף בישול לאביב אברהם. לאחר המשחק בנתניה, שחקני הקבוצה דיברו בינם לבין עצמם בעיקר על הקאמבק אך גם על סבע. "אנחנו רק יכולים לקוות שהוא יישאר אתנו כמה שיותר", אמר אחד מהם, לאחר שאוהדי נתניה ליוו את הקפטן בקריאות “תישאר, תישאר, תישאר” עד שירד לחדר ההלבשה. "הוא חשוב לנו מאוד לא רק מבחינת מספרים, הוא עושה אצלנו את השדרוג במשחק. כולם נהיים טובים יותר לידו", אמרו במכבי נתניה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות