fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרקליטיו של הרב שמעון שר: במעשיו לא נפל רבב

שמעון שר (צילום: רותי ברמן)
שמעון שר (צילום: רותי ברמן)

משטרת ישראל ממליצה להעמיד לדין את חבר מועצת העיר וסגן ראש עיריית נתניה הרב שמעון שר בחשד לעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים.

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, סיימה את החקירה בעניינו של סגן ראש עיריית נתניה ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובנייה – שמעון שר ואנשי עסקים בעיר, בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. במסגרת החקירה, נחקרו באזהרה מספר מעורבים ובסיומה נמצאה לכאורה תשתית ראייתית כנגד שמעון שר ושמונה אנשי עסקים נוספים בעבירות האמורות, הכוללות קידום אינטרסים של קבלנים ואנשי עסקים לאורך שנים בתמורה להעברת כספים ישירה אל עמותות הקשורות לסגן ראש העיר. עם סיום החקירה, הועבר התיק לעיון והחלטת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

שמעון שר (צילום: רותי ברמן)
שמעון שר (צילום: רותי ברמן)

בתחילת ספטמבר 2016 לאחר פשיטה וחיפוש שערכו כוחות המשטרה ביתו של הרב שמעון שר בקרית צאנז נעצר שר בחשד לקבלת שוחד לצורך קידום פרויקטים לבנייה בעיר. לאחר ששוחרר בית המשפט הורה על הרחקתו מהעירייה למשך 41 ימים. מאז הוארכה הרחקתו מהעירייה  עד לחודש מאי 2017 . באוגוסט נעצר שר שנית לארבעה ימים ושוחרר למעצר בית למשך שבוע. בבקשת המעצר שהגישה המשטרה לבית המשפט נכתב ששר פעל "לקידום אינטרסים ופרויקטים של קבלנים" מאז, שר איננו מגיע לישיבות מועצת העיר כבר מספר חודשים הוא כבר איננו חבר ועדת המשנה לתכנון ובניה שהיה יו"ר שלה.

עורכי הדין עמית חדד ואושר רובינגר ממשרד ד"ר יעקב וינרוט ושות' מסרו בתגובה: "חשוב להדגיש שבהודעת המשטרה לא נטען שהרב שר קיבל כספים לכיסו. הטענה כאילו הרב שר מוכן היה לשנות משיקול דעתו בגלל שמאן דהוא תרם לבית חולים או לבית יתומות אותם הוא לא מנהל ואשר הוא אינו עומד בראשם, שגויה מיסודה והיא תוכח ככזו. הדברים ברורים ואנו משוכנעים, כי לאחר שהפרקליטות תבחן את חומר הראיות בתיק היא תגיע למסקנה הברורה והמתחייבת לפיה במעשיו של הרב שר לא נפל רבב. מדובר במי ששימש כל ימיו כמשרת נאמן של הציבור ופעל לטובת כלל הציבור ולטובתו בלבד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות