fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרנסואה אבוטבול לא ישתתף בהלוויית אביו

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה את העתירה שהגיש בא כוחם של משפחת אבוטבול עו"ד משה שרמן. אמש נמצא ירוי בביתו בנתניה ראש ארגון הפשע צ'ארלי אבוטבול
מודעת אבל צ'ארלי אבוטבול (צילום: רותי ברמן)
מודעת אבל. צ'ארלי אבוטבול (צילום: רותי ברמן)
מודעת אבל צ'ארלי אבוטבול
מודעת אבל. צ'ארלי אבוטבול (צילום: רותי ברמן)

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה היום (שישי) את העתירה של פרנסואה (הג'ינגי') אבוטבול, בנו של  ראש ארגון הפשע צ'ארלי אבוטבול שנמצא אמש ירוי בביתו בנתניה. פרנסואה, לא יוכל להשתתף בהלווייתו של אביו.  עתירה נוספת הוגשה גם כדי לשחרר להלוויה את אחיינו של אבוטבול, אבי, שאף מרצה מאסר ארוך.  את העתירה הגיש בא כוחם של משפחת אבוטבול עו"ד הפלילי משה שרמן.  פרנסואה הבן מרצה מאסר עולם בגין רצח הנער רענן לוי בשנת 2004 בסמוך למועדון בשפיים. 

עמדת המדינה (שב״ס והמשטרה) היתה בשל מידע מודיעיני וחשש לשלום הציבור, וכי לא ניתן לאבטח את ההלוויה. במהלך החודש הקרוב יוצאו השניים במועדים נפרדים לצורך עליה לקבר אביהם.

הלווייתו של אבוטבול יוצאת בשעה זו (13:30) לבית העלמין בשכונת הוותיקים בנתניה.

 תסריט לא צפוי 
זה ממש לא התסריט הצפוי לסופו של ראש ארגון פשע שהעמיד את ארגון הפשע הראשון בארץ. צ'ארלי אבוטבול, בן 62,  נמצא אתמול יום חמישי בחדר השינה בביתו הסמוך למלון כרמל ירוי בראשו. אקדחו נמצא לידו. משפחתו היתה באותה עת בבית. מקורביו אומרים שלאחרונה היה שרוי בדכאון.

צ'ארלי ואחיו פליקס הקימו בנתניה ארגון פשע משפחתי אליו צורפו במהלך השנים גם ילדיהם. הארגון שלט בנתניה במשך שלושים שנה והתפרק בשנים האחרונות לאחר שפליקס נרצח בפראג ואילו ילדיו התקוטטו על ירושת אביהם.  בשנת 2011  נרצח בתחנת דלק באזור השרון, פרנסואה בנו של פליקס.
למשפחת  אבוטבול היו עסקים כלכליים בנתניה והמוכרים שבהם הם סטקית בת האיכר ומועדון ביליארד בכיכר העצמאות. המתחרה והאויב הגדול של משפחת אבוטבול הוא הנתנייתי,ריקו שירזי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות