fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט הדסטארט להסדרת משחק הפוקר

שגיא בר עוז צילום עצמי
שגיא בר עוז צילום עצמי

הכירו את שגיא בר עוז (44) נשוי ואב לשלושה מקרית השרון. הוא נולד בנתניה, למד בבארי ובאורט ליבוביץ ואף פעם לא עזב את נתניה לטובת מקום אחר בארץ. הוא שרת כלוחם בנח"ל, עשה תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים וניהול פרוייקטים. היום הוא עובד בחברת המחשבים NCR.

פעילותו הציבורית החלה כשילדיו החלו ללמוד במערכת החינוך בנתניה. הוא יו"ר ועד ההורים בבית הספר תשרי ויו"ר הנהגת ההורים בחטיבה בגוטמן. "אני חבר בועד הורים עירוני כחלק מהשאיפה והרצון שלי לקדם את החינוך בעיר נתניה" הוא אומר, "אני דוגל בשיתוף פעולה עם כל הגורמים וחבר במספר ועדות בועד העירוני. כדוגמת ועדת צהרונים וועדת בטחון ובטיחות". וזה לא הכל. הוא מנהל את קבוצת הפייסבוק "תורמים מכל הלב" בנתניה שמטרתה לעזור לנזקקים ולמיעוטי יכולת, קבוצה חשובה שעוזרת על בסיס יומי אחד לשני.

שגיא בר עוז צילום עצמי
שגיא בר עוז צילום עצמי

כמי שגר בנתניה שגיא אוהב את הים ובעל רשיון סמשיט: "אני חולם שבנתניה יקימו מרינה. יש מחסור ענק במקומות עגינה בארץ ואני חושב שמרינה יכולה לקדם את נתניה בתיירות".

לשגיא יש תחביב הנחשב לבעייתי: לשחק פוקר. בטורניר האחרון בוורנה הוא זכה במקום הרביעי: "זה היה טורניר של המוח. שלושה ימים ברציפות בכל יום אתה יושב במשך 12 שעות  מול שחקן זר לומד את האסטרטגיה שלו, את השפה שלו. זה נכון שהמזל משחק כאן אבל הכרת היריב תורמת להצלחת המשחק. לצערי בגלל שהמשחק נפוץ בקזינו יצא לו שם רע ובית המשפט החליט שזהו משחק מזל."

בינתיים שגיא וחבריו לנבחרת מבקשים לגייס באמצעות הדסטארט כסף לממן את הפעילות להסדרת הפוקר כמשחק ולא למהמרים בלבד: "אנחנו רוצים שהמחוקקים ישמעו את זעקת ההמונים כי קהילת הפוקר בישראל הם לא עבריינים. פוקר הוא הרבה יותר ממשחק מזל, זהו משחק המבוסס על מספר יכולות הכוללות חשיבה וניתוח מצבים תוך כדי התקדמות במשחק, ניתוח סטטיסטי הסתברותי, קריאת שפת גוף, והבנת השחקנים.  השחקן אמור לנתח בכל זמן נתון מה יש לשחקנים מולו ועל פי זה לשחק עם הקלפים שבידיו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות