fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פקח בעירית נתניה נתפס נוהג בשכרות

פקח במחלקת הפיקוח  בעיריית נתניה נתפס לפני חודשיים על ידי משטרת התנועה בכניסה לנתניה כשהוא נוהג במהירות של 170 קמ"ש במצב של שכרות. בבדיקת אלכוהול שנעשתה במקום בשעה 04:40 גם לנהגים נוספים נמצאה בדמו כמות של 670 מ"ג אלכוהול. רישיונו של הפקח נשלל ל- 30 יום ומכוניתו הפרטית הוחרמה ל-30 יום.

פקח במחלקת הפיקוח על החניה בעירית נתניה נתפס לפני חודשיים על ידי משטרת התנועה בכניסה לנתניה כשהוא נוהג במהירות של 170 קמ"ש במצב של שכרות. בבדיקת אלכוהול שנעשתה במקום בשעה 04:40 גם לנהגים נוספים נמצאה בדמו כמות של 670 מ"ג אלכוהול. מעירית נתניה נמסר בתגובה: "הפקח קיבל את רכבו ואת רישיונו מהמשטרה. בכל מקרה עם קרות המקרה נעשה גם בירור בעירייה, הפקח הוזהר וחודדו הנהלים"
פקח במחלקת הפיקוח על החניה בעירית נתניה נתפס לפני חודשיים על ידי משטרת התנועה בכניסה לנתניה כשהוא נוהג במהירות של 170 קמ"ש במצב של שכרות. בבדיקת אלכוהול שנעשתה במקום בשעה 04:40 גם לנהגים נוספים נמצאה בדמו כמות של 670 מ"ג אלכוהול.
מעירית נתניה נמסר בתגובה: "הפקח קיבל את רכבו ואת רישיונו מהמשטרה. בכל מקרה עם קרות המקרה נעשה גם בירור בעירייה, הפקח הוזהר וחודדו הנהלים"

תושב נתניה שגם לו עשו בדיקת אלכוהול נדהם לראות את הפקח נוהג במצב של שכרות: "זה ממש חוצפה שעיריית נתניה מעסיקה עברייני תנועה ועוד נותנת להם לנהוג על ניידות העירייה. בן אדם שנוהג כשהוא שיכור ובמהירות הוא בחזקת רוצח בכביש. פקחים אמורים לשמש דוגמא ולשמור על החוק .הם אמונים על ביטחון התושבים בעיר. מדובר בעובד ציבור, איש חוק אשר אני כתושב העיר משלם אגרת שמירה בכדי שאחד כזה ישמור ויגן עלינו".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "הפקח קיבל את רכבו ואת רישיונו מהמשטרה. בכל מקרה עם קרות המקרה נעשה גם בירור בעירייה, הפקח הוזהר וחודדו הנהלים"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות