fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פנים חדשות במועצת העיר נתניה

שמחה שמואל צילום עצמי
שמחה שמואל צילום עצמי

שמחה שמואל שנבחרה במקום השלישי ברשימת הבית היהודי, מונתה לחברת מועצה במקומו של ד"ר ישראל שיטבון שהתפטר מסיבות אישיות.

שמואל, שתחזיק את תיק הרווחה, השתתפה בישיבת מועצת העיר האחרונה. בישיבה שנערכה לפני כשבועיים נפרד שיטבון מהחברים שהודו לו על פועלו במועצת העיר. שיטבון מונה לאחרונה למנהל מחלקת צינתורים וקוצבי לב בבית החולים מאיר בכפר סבא והתקשה להגיע לישיבות מליאה וועדות.

שמואל, 56, נשואה, אם לשלושה וסבתא לשבעה, עבדה במערכת החינוך בנתניה 32 שנה, מהן 18 שנה כמנהלת בתי הספר מוריה, ישורון, רמב"ם ומרכז המחוננים באלדד. כיום היא משמשת יו"ר ארגון המורים הדתיים בנתניה והסביבה ויו"ר הארגון הארצי של המנהלים הדתיים.

שמחה שמואל (צילום: עצמי)
שמחה שמואל (צילום: עצמי)

כזכור עקיבא יצחק מונה לאחרונה למחזיק תיק החינוך. בתשובה לשאלה אם הייתה רוצה את התפקיד, אמרה שמואל: "הוא כבר בידיו של יצחקי. חבר סיעתי דני בשארי הוא מ"מ יו"ר ועדת החינוך. כמי שבאה מתחום החינוך, אני חושבת שתיק הרווחה הוא פן משלים בעבודה החינוכית".

שמואל נכנסה לבית היהודי במקום ששוריין לנשים. "בשנים האחרונות יש מגמה בבית היהודי לשלב נשים במקומות ריאליים. נשות המפלגה מובילות בתחומים מסוימים, למשל איילת שקד, שרת המשפטים".

שמואל כבר קיימה פגישת היכרות עם מנהלת אגף הרווחה, רותי גור. "התרשמתי מעשייה ברוכה בתחומים שונים, כמו נוער בסיכון, שיקום האסיר, מועדוניות לקשישים ועוד. כשליחת ציבור יש בכוונתי להיעזר באגפים השונים ברשות המקומית כמשאב לסייע לפרויקטים שונים ברווחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות