fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פונו הקראוונים מחוף כושי לחוף מכמורת

קראוונים בחוף מכמורת צילום עצמי
קראוונים בחוף מכמורת צילום עצמי

בשבועות האחרונים פועלת מועצת עמק חפר להוציא את הקראוונים מהחניה החינמית בטענה כי זה מפריע לסדר הציבורי. במקום אין תשתיות של מים וחשמל וגם אין שירותים. החוף מלוכלך באשפה ובצואה ומה שהכי מפריע הוא רעש הגנרטורים.

כל מי שבא לחוף מכמורת רואה שהקראוונים עברו מהחניון החינמי בחוף כושי לחניון בתשלום של מכמורת וחלקם מפעילים גנרטורים מרעישים המפריעים למתרחצים. גנרטורים שאסורים על פי החוזה עם הזכיין כמו האיסור להעלות אש על החוף.

קראוונים בחוף מכמורת צילום עצמי
קראוונים בחוף מכמורת צילום עצמי

מהמועצה עמק חפר נמסר בתגובה: "המועצה בשיתוף רשויות לאומיות נוספות פעלה על מנת להסיר את המפגעים שנוצרו בעקבות השתלטות של קרוואנים על החניה הציבורית החינמית, בעיקר לאורך הקו הראשון לים. זהו אחד המחירים בעקבות הקצאת חניה ציבורית-חופשית בחינם. התנחלות הקרוואנים גרמה למפגעי רעש, לכלוך, צואה ונייר טואלט שפוזרו בכל הסביבה, השתלטות על תחומי שטח נרחבים מתוך החניה החינמית, הצבת גנרטורים ועוד.

הפעילות שבוצעה פינתה עשרות מקומות חניה שנתפסו ע"י התנחלות הקרוואנים. בחלק קטן מהשטח הוצבו אבנים כדי למנוע חזרת ההשתלטות.

המועצה האזורית עמק חפר והעומד בראשה תומכים בצורת קייט ונופש באמצעות קרוואנים. למועצה יש מספר תכניות להקמת מתחמי קארוונים מסודרים בקרבת החוף שיכללו חניות מסודרות, מתקני שפכים, חיבורים למים וחשמל וכל השרותים הנלווים הנדרשים. נשמח לשתף פעלה עם כל הגורמים, כולל תנועות אזרחיות, כדי לקדם אל מול רשויות המדינה את הקמתם של מתחמים כאלה בעמק חפר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות