fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פדרינג: "מועצת העיר זקוקה לניעור והתחדשות"

המועמד למועצת העיר נתניה מיכה פדרינג ערך מסיבת עיתונאים ופרש את משנתו לבחירות הקרובות ברשימת "פדרינג לעתיד נתניה"
שטים למרחקים. לביא מיכה וגורנו (צילום: רותי ברמן)

"הקמתי את הרשימה מתוך הרצון להעיר את העיר. עכשיו נדרש שינוי אמיתי. יש לנו ראש עירייה מצוינת וכל עוד היא רוצה בתפקיד אתמוך בה. אבל בשביל לבצע שינויים מועצת העיר זקוקה לניעור והתחדשות. אין כאן ראיה ניהולית ויצירתית".

כך אמר מיכה פדרינג העומד בראש רשימת "פדרינג לעתיד נתניה" שכינס השבוע מסיבת עיתונאים בה הציג את מצע הרשימה ואת שני המתמודדים הראשונים ברשימה: מיכאל לביא ויוני ג'ורנו. פדרינג  מצפה להיכנס למועצת העיר עם שישה מנדטים ומסביר שיש לו רשימות ברזל ותומכים שהרבה מהם צעירים, הוא עובד ונמצא בשטח ומזכיר לכולם שגם על יאיר לפיד צחקו בהתחלה.

שטים למרחקים. לביא מיכה וגורנו (צילום: רותי ברמן)

"אנחנו מאמינים שרק עיר שתיתן פתרונות אטרקטיביים לצעיריה, אווירה תוססת, תהיה מעצימה וממגנטת תצליח למצות את הפוטנציאל הטמון בהם. עיר שתמצא פתרונות תעסוקה, תקדם דיור בר השגה ותפתח חממות לקידום היזמות והחדשנות עם מגוון מקומות בילוי ופעילות תרבותית. עיר שיודעת להעניק יחס מיוחד לנוער המגיע משכבות מצוקה שתיצור עבורו אפשרויות קידום והתפתחות".

פדרינג משווה את המועמדות שלו, לזו של יאיר לפיד דומה ליאיר לפיד: "שנינו באים מענף התקשורת, בעלי עצמאות כלכלית ואת השם עתיד לקחתי עוד לפני שפורסמה הרשימה של יאיר. הרשימה שלנו היא עם אנשים ללא אינטרסים והמסרים שלנו לשינוי הם דומים. הקהל שלנו גם הוא פונה לצעירים ולעומת יאיר יש קבלות רבות יותר על עשייה".

לשאלה מדוע לא יצטרף לרשימתה של ראש העירייה מרים פיירברג -איכר, השיב פדרינג: "אנחנו שווים יותר כרשימה. לא נהיה במועצה רק בשביל לאשר אלא בשביל לעשות שינוי ודברים חדשים. פיירברג שומרת בינתיים את הקלפים ובקשה ממני שאמתין. אני רואה שהצעד שלי נכון כי יש רצון של אנשים להצטרף לרשימה שלי. אני מוקף בגלים של אוהדים. כמו כן ישנה התעניינות רבה בפייסבוק וזה מראה שהציבור הצעיר מחובר לפדרינג לעתיד נתניה".

 האם תרוץ לראשות העיר?
"מרים היא ראש עיר מצוינת. רק אחרי שתפרוש אתמודד על ראשות העיר. אני מסמן מטרה, גם אם מדובר בריצה למרחקים ארוכים. ברור שכראש עיר אוכל לבצע ביתר קלות את השינויים לשגשוגה של העיר ולרווחת התושבים".

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בחדשות נתניה 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות