fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשו על האש ונרצחו

חבריהם של אביב בוארון ורון יעקב שנהרגו באירוע הירי: "אביב היה הלב של העיר. רון היה נשמה טובה. זו אבידה גדולה"
אביב בוארון (צילום: פרטי)

ביום שני בלילה נורו למוות אביב בוארון ורון יעקב, בני 19 מנתניה. באירוע נפצעו שישה צעירים שפונו לבתי החולים הלל יפה ומאיר.

חובש בכיר במד"א, אלון קקון, סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו פצועים שוכבים עם פצעי ירי. צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. בסמוך שכב צעיר נוסף בהכרה מעורפלת.

אביב בוארון (צילום: פרטי)
אביב בוארון (צילום: פרטי)

חבריהם של בוארון ויעקב סיפרו כי השניים הגיעו ביחד עם חברים למסיבת על האש אצל חבר, כשלפתע הגיח מולם אדם שירה לעברם. בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה".

חבריהם של בוארון ויעקב התקשו לעכל השבוע את מותם. "אביב היה הלב של העיר", סיפרה סתיו סוויסה, "הוא היה רוכב אופנועים, מלך השטח והכביש. החבר הכי מדהים שאפשר, תמיד אוהב, תומך, דואג ועוזר. הוא היה ילד טוב ממשפחה מדהימה. כל מה שהוא עשה בחיים היה תמיד ממקום של טוב ואהבה. אף פעם לא כיוון לפגוע באחרים ותמיד ידע לכבד את כולם. מותו היא אבידה גדולה ללב ולנפש".

רון יעקב (צילום: פרטי)
רון יעקב (צילום: פרטי)

חבריו של יעקב, אלירן אשורוב ואושרי ביטון: "רון ואביב גרו בשכנות. רון היה ילד זהב, נשמה טובה. הוא אהב לרכוב על סוסים, עבד במאפייה ואהב לבלות עם חברים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות