fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נתניה תנציח את שמו של הזמר אריק איינשטיין ז"ל

מרכז התרבות הרב-תחומי שהוקם באחרונה בקריית האמנים שבשכונת "עיר ימים", יקרא על שמו של איינשטיין, מגדולי האמנים הישראליים בכל הזמנים
מתנ"ס עיר ימים - פולג (צילום: רותי ברמן)
מתנ"ס עיר ימים - פולג (צילום: רותי ברמן)

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, הודיעה היום (רביעי), כי תנציח את שמו של אריק איינשטיין שהלך לעולמו אתמול. לוועדת ההנצחה העירונית תוגש המלצה להנציח את שמו של איינשטיין במרכז התרבות החדש שהוקם באחרונה בקריית האמנים שבשכונת "עיר ימים" בנתניה.

הנצחה זו מצטרפת להנצחה של שורת אמנים ישראלים, שנכנסו לפנתיאון השמות בשכונה הסמוכה לחוף פולג, "עיר ימים". כל הרחובות נקראו על שמות אמני ישראל לדורותיהם, ביניהם: אהוד מנור, דודו דותן, בני ברמן, שושנה דמארי, שוש עטרי, משפחת מלבסקי, נתן יהונתן, עוזי חיטמן ועוד.

מרים פיירברג-איכר: "אריק איינשטיין הינו מגדולי הזמרים הישראלים, בכל הזמנים. אמן מוכשר, אהוד ואהוב, סמל של ישראל הטובה והישנה, שיצירותיו הפכו לנכסי צאן ברזל ברפרטואר השירים הישראלי. ראוי להעניק לאיינשטיין מקום של כבוד וזיכרון בלב תושבי העיר נתניה והארץ".

מתנ"ס עיר ימים - פולג (צילום: רותי ברמן)
מתנ"ס עיר ימים - פולג (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות