fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פדרינג: "החיידק מקנן בי הרבה זמן"

מערכת הבחירות לא מפסיקה לספק שמות שחושקים בתואר. השבוע הודיע פדרינג על התמודדותו תחת הסיסמאות "באנו להעיר את העיר", "מצעירים את העיר" ו"מנהיגים שינוי בעיר"
מיכה פדרינג בקמפיין לראשות העיר
"כבוד וגאווה". פדרינג וקובי (צילום: קובי לוי)

כנס ההשקה של רשימת "פדרינג לעתיד נתניה" שהתקיים השבוע במלון איילנד, היה יריית הפתיחה של מערכת הבחירות. לפני שבוע היה זה הרצל קרן שהודיע על התמודדותו לראשות העיר. השבוע האירוע של פדרינג הזכיר לכולם שהבחירות כבר כאן.

מיכה פדרינג בקמפיין לראשות העיר
"כבוד וגאווה". פדרינג וקובי (צילום: קובי לוי)

ההצהרה הגיעה השבוע על רקע מחקר שערך פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה, לפיו שליש מהציבור לא יודע שיש בחירות מקומיות בעוד חצי שנה וכמחצית אינם מכירים את המועמדים. בכל זאת הצליח פדרינג להביא לאולם האירועים במלון איילנד קרוב ל-300 איש, בהם בלטו הצעירים. המבוגרים בקהל אמרו שההתכנסות הזו הזכירה להם אסיפת בחירות בתקופות היפות של הליכוד בנתניה.

עם הסיסמאות "באנו להעיר את העיר", "מצעירים את העיר" ו"מנהיגים שינוי בעיר" הציג מיכה את עשרת המועמדים בנבחרת שלו שישבו על במה גבוהה, כאשר סלוגן הרשימה מואר ברקע: מיכאל לביא, יוני ג'ורנו, אורנה אבינועם, טומי פלדינגר, דינה וסרשטיין, יהודית אקרמן, גדי יעקבזדה, בן עטיה, עמי סאסי, עזריה דוידוב והחייל ירון חסן. את הליווי האסטרטגי של הרשימה מוביל גדי חייט.

"הכנס מעיד שנתניה זקוקה לשינוי, הציבור הגיע רק מהזמנות בטלפון", אמר פדרינג, "אני מרוצה ורואה שאכן תושבי נתניה רוצים שינוי. זה חיידק שמקנן בי הרבה זמן וזה לא פשוט לשכנע את האשה בכך, ותודה ללאה".

חבר מועצת העיר קובי לוי, שעבד עם פדרינג יותר מ-20 שנה, אמר: "כל מה שעשיתי הוא לזכותו של מיכה ואני אומר זאת בכבוד ובגאווה. כשמיכה אמר לי שהוא רוצה ללכת לפוליטיקה המקומית אמרתי לו: זה הזמן ואתה תעשה נפלאות".

בכנס העלה פדרינג רעיונות חדשניים בתחומי נוער, רווחה, חינוך, גיוס כספים, ביטחון ודיור וסיכם בכך שהוא מצפה לכבוש את המועצה במטרה להגיע לפסגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות