fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובר ושב

מכבי נתניה נפרדה גם מהמגן השמאלי אורי שטרית
ניר אברג'יל
ניר אברג'יל (צילום: ארז נעמן)

לאחר מכירת עומרי בן הרוש למכבי תל אביב תמורת 2.2 מיליון שקלים, השבוע נפרדה מכבי נתניה גם מהמגן השמאלי אורי שטרית שעזב להפועל רעננה מליגת העל. שטרית גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. לאחר שלא קיבל דקות החל לנדוד בקבוצות שונות ובתחילת העונה שעברה חתם במכבי נתניה. הוא שותף בעונה שעברה ב-26 משחקים במדי מכבי נתניה אך לא הרשים ומכיוון שהחזיק בחוזה יקר הוחלט להיפרד ממנו למרות שהחזיק בחוזה לעוד שנתיים.

כעת ינסו הבעלים גיל לב וקובי בלדב למצוא קבוצה גם לעידו לוי שאינו בתוכניות של המאמן יוסי מזרחי, אבל מחזיק בחוזה. לוי מתלונן על כאבים בשרירי הבטן ובמפשעה. מזרחי שינה את תוכניותיו לגבי בן בנימין שעד לפני שבוע לא היה בתוכניות ובימים האחרונים תורגל בהרכב בחלק מהזמן. בתחילה חשבו בצוות המקצועי של נתניה כי בנימין לא יוכל למשוך את הקבוצה במרכז השדה, אבל האימונים האחרונים ומשחקי האימון שכנעו אחרת ובנימין ככל הנראה יישאר בנתניה עד סיום העונה. הבלם אבי סטרול לא הרשים את ראשי נתניה שביקשו לבחון אותו עוד מספר ימים, אך הבלם סירב וחתם בהפועל רמת השרון מליגת העל.

ניר אברג'יל
ניר אברג'יל (צילום: ארז נעמן)

בתחילת השבוע יצאה נתניה למחנה אימונים בעיר טלקי שבהונגריה. לקבוצה הצטרפו של חלוצים נבחנים – הסנגלי בנואה טופאן וניר אברג'יל שכבשו בשבוע שעבר שער אחד כל אחד במשחק אימון מול הפועל חיפה בו ניצחה נתניה 1:2.

בנתניה התרשמו מהסנגלי ורוצים להמשיך ולבחון אותו במהלך מחנה האימונים ורק לאחריו לקבל החלטה לגביו. אברג'יל שהגיע מעירוני טבריה הרשים ואמור לחתום בימים הקרובים. במהלך המשחק מול הפועל חיפה התרחשה תקרית לא נעימה, כששלושה אוהדי חיפה נכנסו למתחם האימונים של מכבי נתניה עם אלכוהול, ולדברי עד ראייה, אחד מהם אף עישן ג'וינט. הנהלת נתניה ומספר בעלי תפקידים ביקשו מהם בנועם לסלק הבקבוקים מהמקום, ולדברי עד הראייה שלושת האוהדים פצחו בסדרת קללות שהצריכה התערבות מצד אנשי אבטחה. הבקבוקים נלקחו מהאוהדים והאווירה נרגעה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות