fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיפור הכיסוי של גנב האייפונים: "אני תייר מגרמניה"

תושב נתניה הבחין בגנב טלפונים וניהל אחריו מרדף ביום חמישי האחרון. לשוטרים סיפר הגנב שהוא תייר מגרמניה שמתאכסן במלון בעיר. רק שסיפור הכיסוי לא היה כל כך מוצלח
אייפון אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה
אייפון אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תושב נתניה שטייל ברחוב הבחין ביום חמישי האחרון באלמוני שנראה לו מוכר אך לא היה בטוח מהיכן. כעבור מספר דקות נזכר כי יומיים קודם לכן רדף אחריו לאחר שהבחין כי הוא חוטף טלפון סלולרי מנהג מונית במרכז העיר. מה עשה? הזעיק את שוטרי תחנת נתניה, סימן להם היכן החשוד ואלה עיכבו אותו לחקירה.

החשוד שנראה מבולבל במעט טען להגנתו כי הוא תייר מגרמניה שנכנס לישראל זמן קצר קודם לכן והא כלל אינו קשור לחטיפת טלפונים. על מנת לנסות ולשכנע בדבריו סיפר לשוטרים כי הוא שוהה במלון בעיר.

שוטרי תחנת נתניה שמעו את שלל ההסברים והתרשמו כי החשוד שבידם לא מספר את כל האמת וביקשו שיתלווה עמם למלון בו הוא מתאכסן שם יוכל להוכיח להם כי הוא אכן תייר מגרמניה. בשלב זה הבין החשוד כי סיפור הכיסוי שלא כשל, הוא ניסה להימלט תוך כדי שהוא תוקף שוטר אך נעצר מיד והועבר לחקירה בתחנה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות