fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סבע שווה 8 מיליון שקלים"

כך אומר בעל המועדון, אריק איזיקוביץ', שמנהל בימים אלה מאבקים משפטיים בשתי חזיתות: מחיר כרטיס השחקן של דיא סבע והסכם ההתקשרות שנחתם בין טוברוק לבעלים לשעבר של הפועל תל אביב, אמיר כבירי. במקביל נמשכות ההכנות של המועדון לעונה הבאה
כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

במקביל להכנות של בית"ר טוברוק לעונה הבאה, בעלי המועדון אריק איזיקוביץ' ממשיך במאבקים משפטיים בשתי חזיתות.

המאבק הראשון מתנהל נגד הבעלים של הפועל תל אביב לשעבר, אמיר כבירי. בשבוע שעבר ביקש איזיקוביץ' להפעיל לכבירי את צו העיכוב יציאה מהארץ שהוטל עליו על ידי הבקרה התקציבית. בדיון השבוע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בוטל הצו לאחר שהשופטת ציינה כי לא נראה סביר שכבירי ייצא מהארץ ולא יחזור. עו"ד יונתן סונדרס המייצג את טוברוק טען: "אנחנו יכולים לחכות עם הבקשה בדיון לצו כינוס עד ספטמבר, אך ישנו החשש שאדון כבירי לא ישוב ארצה. אנחנו מבקשים להאריך את הצו לעיכוב יציאה מן הארץ". השופטת לא ראתה הצדקה לצו: "אני רואה כי הוא נמצא די הרבה בהליכים משפטיים בארץ, כך שלא תהיה בעיה. יש לו מספיק עניינים חשובים לסדר כאן מכדי שלא ישוב ארצה". עו"ד עדי בראונשטיין המייצג את כבירי הוסיף: "החלום של מרשי, עליו הוא מצהיר כל הזמן, הוא להמשיך לטפל ולהזרים כספים להפועל תל אביב".

אריק איזיקוביץ
המחירים השתנו. אריק איזיקוביץ' (צילום: אלי ראול)

כזכור, ההתקשרות החלה בהסכם שנחתם בעבר בין טוברוק להפועל תל אביב, כשעוד הייתה בבעלותו של כבירי. ההסכם קבע כי האדומים יעבירו סכום של 2.5 עד 3 מיליון שקלים ויקבלו זכות ראשונים על כל שחקן בו תתעניין הקבוצה. אלא שרק חלק קטן מהסכום שולם וגם הסכומים המופחתים שנקבעו במהלך תקופת הפירוק לא שולמו. כרגע קיים פער של יותר ממיליון וחצי שקלים בין הצדדים, כשלאחרונה נקבע כי איש העסקים מני ויצמן ינסה לפשר בין הצדדים.

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
כמה הוא שווה? דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

החזית המשפטית השנייה של איזיקוביץ' נוגעת לתו המחיר על כרטיס השחקן של דיא סבע. השבוע נפתחה הבוררות בין מכבי נתניה לטוברוק במשרדו של הבורר עו"ד תגר עמיאל. הדיון התקיים באווירה טובה, כששני הצדדים מבינים שהמחלוקת צריכה להגיע לפתרון בקרוב. כזכור, איציק קורנפיין שמונה לבורר הראשון בין הצדדים לא הצליח להגיע לפשרה, וטוברוק פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה למנות בורר מטעמה. נתניה מאשימה את טוברוק בהתנהלות לא ראויה ומבקשת לבטל את תביעתה, זאת בכתב ההגנה ששיגרה לבורר עמיאל באמצעות עו"ד רועי רוזן. נתניה מוכנים לשלם על הכרטיס 100 אלף שקלים, בעוד טוברוק דורשת 5 מיליון שקלים.

איזיקוביץ': "אם בן רייכרט מהפועל תל אביב היה שווה 4 מיליון שקלים לפני שנתיים, דיא שווה 8 מיליון שקלים. המחירים בעולם השתנו וגם כן בישראל, דיא הוא שחקן מעולה וככה זה עובד. אני מקווה שהבוררות תיגמר בצורה ג'נטלמנית. ההסכם מדבר בעד עצמו, ואני מקווה שגם נסיים אותו ככה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות