fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתנייתים: שניים זה תמיד מתנדבים ביחד

חנה ועודד פאר הם דוגמה ומופת לאנשים שאיכפת להם מהקהילה שסביבם. התארים הם רק הבונוס עבורם
חנה ועודד פאר והנכדה לילך (צילום: פרטי)
חנה ועודד פאר והנכדה לילך (צילום: פרטי)

 

בני הזוג עודד וחנה פאר מנתניה הם בעלי עיטור "מתנדב מצטיין" של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג~איכר. חנה, בתו של יקיר העיר צבי קראוז ז"ל, קיבלה את האות על הצטיינותה כיועצת מתנדבת בש.י.ל. עודד קיבל את האות על התנדבותו כרכז מתנדבים בעירייה לשעת חירום, בעיקר במבצע "צוק איתן" ובכל ענייני הביטחון בעיר.

לבני הזוג ארבעה ילדים, תשעה נכדים ונין אחד. בתם, ורד סוויד, היא יועצת ראש הממשלה לענייני נשים וכיהנה כראש עיריית נתניה תקופה מסוימת.

חנה ועודד פאר והנכדה לילך (צילום: פרטי)חנה ועודד פאר והנכדה לילך (צילום: פרטי

חנה, ילידת כפר תבור, הגיעה לנתניה בגיל חמש ומאז לא עזבה אותה. היא למדה בכיתה א' בבית הספר ביאליק ובבגרותה חזרה לבית הספר כמורה ומחנכת במשך כ-30 שנה במקביל לעבודתה כעיתונאית בעיתון ארצי. במשך השנים היא שימשה יועצת בהתנדבות בש.י.ל ובמשמר האזרחי, מתעדת במוזיאון נתניה ועיתונאית ותסריטאית חוקרת ומצלמת בטלוויזיה הקהילתית. היא גם חברת נשות הדסה ושותפה לפרויקטים של טיפול וליווי נשים בסיכון.

עודד עבד במשך שנים כקצין כוח אדם במרחב השרון של משטרת ישראל, ולאחר שפרש בגיל צעיר לגמלאות עבד כאחראי על מחשוב ובקרה בהנהלת שופרסל. מאז שפרש לגמלאות הוא מתנדב עם חנה בטלוויזיה הקהילתית ושניהם שופטים במועצה לישראל יפה.

בני הזוג מאוד אוהבים את נתניה: "זו עיר יפה באמת עם נתונים טבעיים מדהימים של רצועת חוף וטיילות", אומר חנה, "אני אוהבת את זה שהעירייה במשך כל השנים מטפחת את הגנים והמרחבים הציבוריים במרכז העיר ובשכונות. לכן גם לא מפתיע שיש ביקוש לדיור בעיר וענף הבנייה בהתעוררות. אני מטיילת המון בכל העיר ונהנית מכך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות