fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: תושבי רמת פולג זועמים על הלכלוך בחוף פולג

התושבים תקלים בכל בוקר באשפה לצד הדרך המובילה למגרשי החניה בחוף. מצב החוזר על עצמו בכל שנה. העירייה: "מדובר בשביל שאינו מסודר אלה תחום נסיעה לרכב בטחון"
הירידה לחוף פולג (צילום: דליה לאור)
הירידה לחוף פולג (צילום: דליה לאור)

תושבי רמת פולג עיר ימים בנתניה, העושים דרכם לים בהליכה, נתקלים בכל בוקר באשפה לצד הדרך המובילה מעמדת השומר על הכביש ועד למגרשי החניה בחוף. מצב זה חוזר בכל שנה ולא ברור מי לוקח אחריות על שטח זה כדי שיישאר נקי.

"שוב אני מוצאת עצמי זועמת ונעלבת בירידה לחוף פולג", זועמת תושבת השכונה, "בירידה המיתולוגית לרכבים בחוף פולג ישנו מחסום עם שומר וגובים סכום גבוה למדי. אני יורדת לים ברגל ונאלצת לצעוד בתוך מזבלה מטונפת את כל הדרך עד למגרשי החניה. כתושבת שכונת רמת פולג בה מיסי הארנונה למ"ר הכי גבוהים בארץ, אני מצפה שתהיה אכיפת חוק עזר כלשהו ויטילו קנס על האחראים. או שהעירייה תיקח אחריות ותנקה את השטח".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מדובר בשביל שאינו מסודר אלה תחום נסיעה לרכב בטחון. נציין כי זהו אזור עם הרבה חולות וצמחיית פרא כאשר בשל משטר הרוחות לעיתים עפה פסולת למתחם. צוותי מנהלת החופים המנקים מידי יום כ-12.5 ק"מ של רצועת חוף יפעלו לניקוי המתחם המעבר המדובר. אנו ממליצים לציבור לצעוד לאורך הטיילת, מרחוב אהוד מנור, וליהנות מאזור מטופח ויפה".

הירידה לחוף פולג (צילום: דליה לאור)
הירידה לחוף פולג (צילום: דליה לאור)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות