fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: שוהה בלתי חוקי מואשם בביצוע מעשים מגונים בשכנתו

הנאשם נכנס לדירת שכנתו ונשכב בצמוד אליה כשהיא ישנה והחל לגעת בגופה ולנשק את צווארה
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה אתמול לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום כנגד מראד עצפור, תושב קפין ברשות הפלשתינית בן 23, בגין מעשה מגונה, כניסה והתפרצות למקום מגורים, שהייה בישראל בניגוד לחוק ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד לירון שטרית, הנאשם עבד בבית קפה מוכר במרכז נתניה  וזאת כאשר אין בידו אישור כניסה או שהייה כחוק בישראל. הנאשם התקבל לעבודתו באמצעות הצגת תעודת זהות מזויפת ותוך התחזות לאחר. ביוני 2013 קיבל הנאשם לידיו מאדם שזהותו אינה ידועה למאשימה, תעודת זהות השייכת לאחר, על גביה הודבקה תמונתו של הנאשם. הנאשם התחזה לאותו אדם, על מנת להתקבל לעבודה, שלא כדין.

במעשיו המתוארים לעיל, שהה הנאשם שלא כדין בישראל, עשה שימוש במסמך מזוייף ביודעו כי הוא מזוייף והציג עצמו בכזב לאחר, וזאת בכוונה להונות.

על פי האישום השני בתאריך 13.11.14 בשעת בוקר מוקדמת, הגיע הנאשם לדירת שכנתו בבניין בנתניה, פתח את דלת הדירה, שלא הייתה נעולה, ונשכב בצמוד אליה בעודה ישנה. הנאשם החל לגעת בגופה, נישק אותה בשפתיה, בצווארה, ניסה לפתוח את רגליה, נישק אותה בבטנה, הכניס את ידו מתחם לגופיה ונגע בחזה. בהמשך, ניסה הנאשם מספר פעמים להכניס את ידו מתחת לחזיתה .

האישה שהתעוררה במהלך מעשיו של הנאשם, הדפה אותו ממנה בבהלה ובצעקות, ובעודה מחפשת את המפתח לדירה, דרשה ממנו לעזוב את ביתה מיד, כשהיא מתנועעת בדירתה, בשל פחדה שמא יפגע בה. בתגובה, ביקש הנאשם מהאישה שתהיה בשקט, וסימן בידו על פיו, ויצא מהדירה. במעשיו המתוארים לעיל, התפרץ הנאשם למקום מגורי אדם בכוונה לבצע גניבה או פשע, הוא ביצע מעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה או מצב אחר המונע ממנה התנגדות, וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

אישום נוסף מייחס לנאשם כי במהלך חודש יולי 2014, במספר מועדים שונים, הצמיד הנאשם פתקים ובהם מספר טלפון שלו, על דלת דירתה של שכנה נוספת בבניין הדירות בו התגורר. בתגובה, התקשרה השכנה אל הנאשם, וביקשה ממנו לחדול ממעשיו.  התיק צפוי להתנהל בבימ"ש השלום בנתניה. המשטרה ביקשה מעצר עד תום ההליכים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות