fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה רשמה עלייה במחירי הדירות החדשות בעיר

ברבעון השני של 2012, תל אביב מובילה עם עלייה של 6 אחוזים, אחריה אילת ומודיעין עם עלייה של 5 אחוזים וחיפה עם עלייה של 4 אחוזים.
פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה
פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה (צילום: יח"צ)

נתניה רשמה עליה במחירי הדירות החדשות בעיר ברבעון השני של 2012. כך עולה מנתוני השמאי הממשלתי במשרד המשפטים, שפורסמו השבוע. על פי הנתונים, בעיר חלה עליה של 2 אחוזים במחירי הדירות, וזאת ביחס לרבעון הראשון של השנה. ביחס לרבעון המקביל אשתקד רשמה העיר עליה של 3 אחוזים.

פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה
פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה (צילום: יח"צ)

כך למשל, בפרויקט YAM המשווקת חברת בריגה בשכונת עיר ימים בנתניה, נמכרו בחודש פברואר דירות 5 חדרים במחיר 3.5 מיליון שקלים, ואילו בחודש יוני נמכרו דירות אלה במחיר שהחל ב-3.8 מיליון שקלים.

בפרויקט שירת השרון, המשווקת חברת רוטשטיין במערב נתניה, נמכרו בחודש פברואר דירות 5 חדרים במחיר שהחל ב-1.25 מיליון שקלים, ואילו בחודשים האחרונים נמכרו דירות אלה במחיר שהחל ב-1.349 מיליון שקלים.

לדברי יעקב בריגה, בעלים ומנכ"ל חברת בריגה, "השכונות החדשות הנבנות בנתניה בשנים האחרונות, ובהן שכונת עיר ימים, הפכו את העיר למוקד משיכה למשפרי דיור ממרכז הארץ ומהעולם, ובכך העלו את ממוצע מחירי הדירות בעיר כולה".

אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק של חברת רוטשטיין מוסיף "עיקר רוכשי הדירות בנתניה הם זוגות צעירים מחוץ לעיר ומשפרי דיור מהעיר עצמה, שמעוניינים במגורים בקרבת כל השירותים הקהילתיים הדרושים, וכן בקרבת מרכזי פנאי ובילוי, במחירים שעדיין מצויים בהישג ידם".

על פי הנתונים, ברמה הארצית עלו מחיר הדירות ברבעון השני של השנה ב-1.9 אחוזים בהשוואה לרבעון הקודם ובאחוז אחד בהשוואה לרבעון המקביל ב-2011. הסקירה בוחנת את מחירי הדירות באמצעות המחיר הממוצע של דירת 4 חדרים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות