fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה נמצאת במקום ראשון בארץ בבנייה לגובה

כך עולה מנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. העיר תל אביב דורגה רק במקום השני
מגדלים בעיר ימים (צילום: רותי ברמן)
מגדלים בעיר ימים (צילום: רותי ברמן)

מצוקת הקרקעות לבנייה והביקושים לדיור במרכז הארץ, מביא את הצורך לשינוי קו הרקיע הנדל"ני. ניתוח נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מעלה, כי בישראל יש כיום מעל 13,120 יחידות דיור הנבנות במגדלי מגורים בני 16 קומות ויותר.

העיר נתניה נמצאת במקום הראשון בארץ בבניה של יחידות דיור בגובה הרקיע. בנתניה יש היום בניה פעילה של 1,858 יחידות דיור בבניינים בני 16 קומות ומעלה. העיר תל אביב דורגה במקום השני עם בניה פעילה של 1,670 יחידות דיור.

בעלים ומנכ"ל חברת בריגה, יעקב בריגה, הבונה את מגדל דוד ומגדל YAM בנתניה: "העיר נתניה הפכה בשנים האחרונות לפנינה בכל היבט אפשרי. בתחום הנדל"ן מציעה העיר מבנים בסטנדרטים השמורים לערים הגדולות בעולם. חלק גדול מהמבנים נבנים לגובה ובכך מאפשרים אבסולוטית הרבה יותר שטחים ירוקים על הקרקע. המגדלים מאפשרים לרוכשי הדירות ליהנות משירותים שלא מתאפשרים בבניינים נמוכים בשל העלויות הגבוהות של הקמתן ביחס לדיירי הבניין כדוגמת, בריכת שחיה, ספא, מגרשי טניס, מועדוני ילדים וכד ובכך מעלה את רמת החיים של התושבים בעיר'".

סמנכ"ל השיווק בדיזנגוף סחר, חנן סגל, הבונה את פרויקט LAGOON: "גובה מתקשר אסוציאטיבית למשהו חיובי ואיכותי. כך לדוגמה משתמשים במונח כמו 'להרגיש על הגובה', על מנת להביע מצב מצוין. שדרת ניהול בחברות תמיד תמוקם בקומות הגבוהות וכך גם בבנייני מגורים – ככל שאתה עולה במניין הקומות, אתה אמנם משלם יותר, אך גם מקבל נוף מרשים יותר, זרימת אוויר טובה יותר ומרחב של שקט ופרטיות. לא בכדי קומה גבוהה יותר משמעה סטאטוס גבוה יותר".

מגדלים בעיר ימים (צילום: רותי ברמן)
מגדלים בעיר ימים (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות