fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מפעל טמפו כבר לא מדיף ריחות רעים

תושבי רמת פולג התלוננו על הריחות הרעים המגיעים מכיוון המפעל, בעירייה בדקו ומצאו כי התלונות מוצדקות. חברת טמפו לא התנערה מאחריות
מפעל טמפו (צילום: רותי ברמן)
עכשיו זה כבר מריח טוב. מפעל טמפו בנתניה. (צילום: רותי ברמן)
אדיר בנימיני (צילום: רותי ברמן)
מוטרד מהריחות הרעים. עו"ד אדיר בנימיני (צילום: רותי ברמן)

תושבי רמת פולג בנתניה יכולים לנשום לרווחה: מטרד הריחות הרעים שהגיעו לטענתם מכיוון מפעל טמפו ופגעו באיכות חייהם, פסקו.

לאחרונה התלוננו התושבים על מטרדי הריח והעבירו תלונותיהם לחבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני, הממונה על הגנת הסביבה בעירייה. עורך דין בנימיני הנחה בנימיני את מנהל האגף, מיכה בראל, לבצע סיור בסביבת מפעל טמפו. מהעירייה נמסר כי במהלך הסיור התגלו הטענות כמוצדקות, והועברה התראה למפעל מטעם האגף העירוני.

בחברת טמפו אומרים השבוע כי החברה מכירה בבעיה, ושהריחות הרעים נבעו עקב תקלה באחת המערכות במפעל, אשר תוקנה וטופלה. לדברי מהנדס המפעל, בבית הבישול החדש שהחל לפעול לפני שנה מותקנת מערכת מתקדמת לעיבוי אדי הרתיחה בזמן הבישול והחזרתם לתהליך מה שתורם לחיסכון באנרגיה: "המערכת מקטינה משמעותית את פליטת אדי הבישול לאוויר הפתוח וכתוצאה מכך הפחתת מטרדי ריח. יש לציין שמבחינה בריאותית מדובר ברתיחה של לתת שעורה ומים בלבד ואין חשש לבעיה בריאותית או סביבתית".

"בעקבות התלונה של אגף לאיכות הסביבה נערכה בדיקה מקיפה ונמצאה תקלה מקומית במערכת העיבוי שגרמה לפורק לחץ לפעול ולפלוט יותר אדי רתיחה לאוויר",כך נמסר לדברי גורמים בחברה.  על פי מכתב מהנדס המפעל בוצע טיפול במערכת העיבוי, עודכן נוהל בישול ומעקב אחרי הרתיחה ונשלחה שאילתה ליצרן על מנת למנוע תקלות בעתיד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות