fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מחירי הקייטנות יעלו לדיון בישיבות המועצה

מחירי קייטנות המתנסים בנתניה ממשיכים לעמוד בסדר היום הציבורי. חבר מועצה בוריס צירוליק התערב בנושא והגיש הצעה לסדר. "אני מצפה ממועצת העיר להורות על הפחתת המחיר והלשוותו למחירי הקייטנות הפרטיות", מסביר צירוליק
בוריס צירולניק (צילום: רותי ברמן)
בוריס צירולניק (צילום: רותי ברמן)
בוריס צירולניק (צילום: רותי ברמן)
בוריס צירולניק (צילום: רותי ברמן)

חבר מועצת העיר בוריס צירולניק, הגיש השבוע שאילתה והצעה לסדר למועצת העיר הקרובה בנושא הוזלת מחיר הקייטנות העומד על 3300 שקלים לילד. צירוליק כותב: "בעקבות המחאה והדיון הציבורי ברשתות החברתיות הבנתי שההורים אינם מסוגלים לעמוד בתשלום הגבוה שגובות הקייטנות של המתנ"ס בנתניה, מחיר גבוה אף יותר מקייטנות פרטיות בעיר. העירייה צריכה למצוא משאבים כדי להוזיל את מחירי הקייטנות. אם עיריות אחרות כמו אשקלון אור יהודה ועוד מוצאות לנכון לעזור לתושבים גם נתניה יכולה, חייבת וצריכה לעשות זאת עכשיו".

צירולניק הוסיף כי הוא מצפה ממועצת העיר להורות על הפחתת המחיר ברמה רוחבית ולהשוותו, לפחות, לקייטנות הפרטיות. בעוד המחאה ממשיכה נמצא כי בכל יום צצות קייטנות וגני ילדים פרטיים בנתניה המציעים, כבר עתה מחירים נמוכים משמעותית לקייטנות גן במסלול יום קצר ובמסלול יום ארוך בחופש הגדול .

ראשי המחאה מפנים חוסר שביעות רצון מהתנהגותם של חברי מועצת העיר: "ברור לנו שלא נקבל כל התייחסות מאף חבר מועצה ששומרים על כללי הקואליציה ושוכחים מי אלה שהלכו לקלפי להצביע להם. אנחנו גם לא נפסח על הנהלת המתנ"ס שלא יודעת לקבל ביקורת אמיתית ומתייחסת לפעילות הקהילתית שלה כאל עסק כלכלי לכל דבר ושוכחת כי הקהילה היא המרכז. גם שתיקתה של ראש העירייה בעניין זה תמוהה. לא ייתכן, שיותר ויותר ראשי ערים מסבסדים את הקייטנות ובנתניה אין התייחסות של המערכת העירונית", אומרים מארגני המחאה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות