fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: כמה יעלה הפלנטריום?

חבר המועצה הרצל קרן חושש כי בניית הפלנטריום תעלה הרבה יותר מתרומתו של הנדבן היפני מדרמה סאן, שהתארח לאחרונה בנתניה. העירייה: "התרומה הינה בסך 2.2 מליון שקלים"
פלנטריום בנתניה
פלנטריום בנתניה (הדמיה: אנדו סטודיו)

בחודש שעבר התארח בנתניה מדרמה-סאן מיפן במסגרת תרומתו לפיתוח מבנה שיכלול בתוכו פלנטריום, חדרי פעילות וחדר מדיטציה בשטח של 1200 מ"ר ליד מגרש הכדורגל של טוברוק במתחם 542.

פיירברג והתורם מדארמה (צילום: רן אליהו)

חבר מועצת העיר נתניה, הרצל קרן קרן חושש שבניית המבנה המדובר תעלה לעירייה הרבה יותר מגובה התרומה שנתן  מדרמה לנתניה. קרן ביקש ממועצת העיר לדעת כמה כסף תרם הנדבן לעיר, לצורך הקמת הפלנטריום וחדר המדיטציה וכמה כסף להערכת העירייה, יעלה בפועל להקים את הפרויקט המשולב. כמו כן מבקש קרן לדעת כיצד מתכננת העירייה לממן את יתרת ההשקעה החסרה למימון הפרויקט.

פלנטריום (הדמיה: אנדו סטודיו)

מעיריית נתניה נמסר כי התרומה הינה בסך 2.2 מליון שקלים. "בעת ביקורו האחרון של התורם בארץ ולאחר הצגת הפרוגרמה לשביעות רצונו המלאה, נדון עימו נושא התרומה ונימסר על ידו כי הוא שוקל להגדיל תרומתו, אנו ממתינים לתשובתו. בשלב זה מוקדם לערוך סיכומים בנושא, מה גם שקיימות פניות נוספות לגורמים נוספים כגון מפעל הפיס להשתתפות בפרוייקט.את הקונספט החינוכי כולל שילוב תלמידי בתי ספר, מתנ"סים, תיירות ועוד מלווה יועץ מיוחד ד"ר יגאל פת שהוא מומחה לאסטרונומיה וחלל ויועץ מיוחד למשרד החינוך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות