fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: ילד נפצע בפניו מנפץ שהתפוצץ בידו

ילד משכונת גלי ים בנתניה, נפצע קשה בעיניו לאחר ששיחק עם נפץ שהתפוצץ בפניו. "המראה היה מזעזע" מספר חבר ועד השכונה נתי אברהמי, הפנים שלו כוסו דם ועינו נפגעה"
נפצים. (צילום: משטרת ישראל)

פורים כבר כאן וקולות הנפצים מורגשים היטב. בסוף השבוע נפגע ילד בעניו בעת ששיחק עם נפצים במרכז המסחרי בני אפרים ברחוב חפץ חיים בשכונת גלי ים. הילד נפגע קשה בפניו והובהל באמבולנס לבית החולים.

"המראה היה מזעזע" מספר חבר ועד השכונה נתי אברהמי שלדבריו בתו היתה במקום וראתה את הילד ונבהלה ממראהו.  אברהמי: "הילד התעסק עם הנפץ וזה התפוצץ לו בפרצוף. המראה היה מזעזע, הפנים שלו כוסו דם ועינו נפגעה. הוא פונה לבית חולים וילדים שביקרו אותו אמרו שעליו לעבור ניתוח. הנפצים הם תופעה שצריך לחסל אותה. אנחנו כהורים צריכים לבדוק מה הילדים שלנו קונים ובמה הם משחקים. ואני יכול להוסיף וגם להתריע בפני הורים אחרים. למרות שהם מחוץ לחוק אנחנו רואים שמוכרים אותם ברור לי שהרשויות צריכות לאכוף את החוק".

דובר כיבוי אש נתניה, דני יוספברג: "נפץ זה חומר נפץ והוא פוגע  בעיניים וגם עד כדי קטיעת אברים. כאשר זורקים את הנפצים במקומות סגורים הם  יכולים להעלות אש ולשריפה בדירה. כמעט כל סוגי הנפצים הם מחוץ לחוק ואנחנו ההורים צריכים להפנים שזה דבר מסוכן ולא משחק ילדים ולאסור על הילדים לקנות אותם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות