fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: חנויות סגורות מוצעת בשכירות של 300 שקלים לחודש

מנהלת העיר מציעה שתי חנויות למעצבים צעירים במכרז. הגלריות הסמוכות פחות מתלהבות מהרעיון
רחוב שטמפר בנתניה (צילום: רותי ברמן )
רחוב שטמפר בנתניה (צילום: רותי ברמן )

עיריית נתניה באמצעות מנהלת מרכז העיר, מציעה לשכירות שתי חנויות ברחוב שטמפר העומדות מעל שנתיים ריקות. העירייה באמצעות מנהלת מרכז העיר מציעה את החנויות לאומנים במחיר שכירות חודשי סמלי העומד על 300 שקלים בלבד וזאת במטרה לעודד קבוצות של אמנים ומעצבים צעירים לפעול, להתפתח וליצור במרכז העיר, ובכך להעניק להם חשיפה ולשלבם בעשייה העסקית המתחדשת בנתניה. הזוכים במכרז מחויבים להפוך את החנות שיקבלו למרכז הפעילות היצירתית העסקית שלהם, ולשהות בה לפחות שישה ימים בשבוע, שמונה שעות ביום, ולפתוח את החנות למבקרים וקונים.

"הכוונה היא להעניק לאמנים ולמעצבים צעירים הזדמנות וחשיפה ולאפשר להם להתפתח כיזמים ובעלי עסק עצמאי. האמנים והמעצבים יוכלו גם להשתמש במרחב הציבורי הגובל בחנויותיהם – במדרחוב תל חי לצורך קיום אירועים, תצוגות ותערוכות שיהוו אמצעי נוסף לחשיפת עבודתם בפני הציבור הרחב", מסבירים במנהלת מרכז העיר.

"אני מברכת על היוזמה שנועדה להטיב עם אמנים ויוצרים בתחילת דרכם, אין ספק שהדבר יביא לשדרוג מרכז העיר ויוסיף עניין רב לקהל המבקרים, בהצלחה לאמנים", אמרה ראש העירייה נתניה, מרים פיירברג איכר. בנוסף, מרכז הצעירים של נתניה, ה"גג", יאפשר לקבוצת האמנים להשתמש בכל אמצעי התקשורת והשירותים המשרדיים, לרבות: חדרי ישיבות, ציוד משרדי, מדפסות תלת מימד ייעוץ מקצועי ועוד. במכרז ראשי להשתתף כל מי שסיים לימודיו החל משנת 2008 במוסד על תיכוני מוכר בחוגים ציור, רישום, פיסול, עיצוב קרמי, עיצוב מוצר, עיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, אנימציה.

השכנים במתחם שמשלמים לעירייה בעבור חנויות קטנות של 10 מ"ר מעל 3000 שקלים לא מרוצים מהרעיון. הם אינם מאמינים שבחנות כל כך קטנה אפשר להכניס מכשירים וציוד כדי שהמקום ישמש אטליה או חדר עבודה לאומן. "מה שיקרה הוא שהם יעבדו בבית וכאן ימכרו. כי החנות כל כך קטנה שאין בה מקום לשולחן עבודה או מכונת תפירה. החנות תהפוך להיות חנות לכל דבר ולא גלריה שמטרתה גם ליצור אווירה של אמנים וגם ציביון אומנותי לרחוב שהוא בעל פוטנציאל אותו ראינו במסיבות הרחוב שהיו כאן".

רחוב שטמפר בנתניה (צילום: רותי ברמן )
רחוב שטמפר בנתניה (צילום: רותי ברמן )

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות