fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: התחזתה לרופאת עור ונשלחה לשנתיים מאסר

טיפול קוסמטי
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

בית משפט השלום בחיפה גזר עתה (ראשון) על הנאשמת ויאולטה יעקובוב אבדוב בת 40 מנתניה שנתיים מאסר בפועל על התחזותה לרופאת עור שהעניקה  טיפולים רפואיים לארבע מתלוננות שונות, שפנו אליה לקבלת טיפולים רפואיים, קוסמטיים שונים. כמו כן נגזר על אבדוב מאסר על תנאי למשך חצי שנה וקנס כספי לכל מתלוננת בסכום של 5000 שקלים.

טיפול קוסמטי
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

הנאשמת הורשעה בעבירות הבאות: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לרופא, תקיפה, איומים ועיסוק ברעלים רפואיים ללא היתר. הנאשמת לא הוסמכה מעולם כרופאה ובמהלך שנת 2008 עבדה במכוני קוסמטיקה בתל אביב, חיפה וקרית אתא והציגה עצמה בפני הלקוחות כרופאת עור מומחית. היא הציעה ללקוחותיה לבצע באמצעותה טיפולים רפואיים שונים, בין היתר לצורך המסת צלוליטיס והצרת היקפים, שכללו הזרקת חומרים שטיבם אינו ידוע, מתן תרופות וכו'. אלו פעולות שרק רופאים רשאים לבצעם. עבור אותן פעולות גבתה סכומי כסף שונים.

בעקבות "הטיפולים" שנתנה הנאשמת לארבעה מתלוננות,  נגרמו להן חבלות ממשיות לרבות, פצעים מוגלתיים גדולים ושלפוחיות גדולות באזורי ההזרקות, נפיחויות קשות בפנים, סימנים , קושי בביצוע פעולות ועוד אשר גרמו לכאב וסבל ממושכים ושהצריכו טיפולים רפואיים ממושכים. אחת מהמתלוננות אף אושפזה בבית חולים לעשרה ימים לאחר שהנאשמת הבטיחה שתמיס את השומן שבבטנה בעזרת זריקות. הנאשמת אף איימה על חלק מהמתלוננות, כאשר אלה פנו אליה כדי לערוך בירורים שונים ולקבל הסברים וכן לסיים את הטיפולים, בין היתר באיומים יחד עם אחר, כי המתלוננות תמצאנה עצמן בבית הקברות, כי יפלו עליהן אבנים וכי השניים יטרטרו אותן גם אם יעלה להם הדבר בחייהם.

הנאשמת עלתה ארצה בשנת 2004, מסרה כי היא סיימה בארץ מוצאה 10 שנות לימוד וכן מסרה כי היא הוסמכה שם כאחות. לאחר שעלתה ארצה היא לא הצליחה לקבל תעודת הסמכה כאחות ובשנים 2007-2011 היתה בעלת עסק עצמאי בתחום הקוסמטיקה, במסגרתו היא ביצעה את העבירות. כיום, לדבריה, היא עובדת בעבודות ניקיון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות