fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הגנים האנתרופוסופים יכולים לחכות

אכזבה לתושבים שחלמו על חינוך אנתרופוסופי עבור ילדיהם. גם השנה הגנים האלו לא יפתחו
אלומות (צילום : רותי ברמן)
אלומות (צילום : רותי ברמן)

בצמוד לבית הספר אלומות בשכון ותיקים נבנית תשתית לגני ילדים חדשים ברוח החינוך האנטרופוסופי עליו פועל בית הספר בשנתיים האחרונות. על פי התכנית היו אמורים גנים אלה להתאכלס כבר בשנת הלימודים הקרובה ועתה מתברר שרק גן אחד לחינוך מיוחד יתאכלס ושאר הילדים יפוזרו בגנים אחרים בשכונה.

יולנדה הירש, פעילה חברתית ואם לילד: "הכוונה היא להחיות את בית הספר והשכונה בזוגות צעירים איכותיים. ההורים זומנו וכבר נפגשו עם הגננת אך את ילדי חובה וטרום חובה פיזרו. טענת העיריה היא שאין מספיק נרשמים. היום יש 20 ילדים בכיתת גן. יש ילדים מחוץ לשכונה שרוצים להצטרף. העיריה צריכה לאפשר את זה ולעמוד בהבטחתה לפתוח הגנים האנטרופוסופים אליהם אנחנו מצפים כל כך".

אלומות (צילום : רותי ברמן)
אלומות (צילום : רותי ברמן)

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה פועלת בשנים האחרונות על מנת להעצים ולשפר את החינוך בשכונות, תוך פתיחת בתי ספר על אזורים, השואבים אליהם תלמידים מחוץ לשכונה ובהם בית הספר לאמנויות בשכונת רמת ידין, בית הספר אמ"ית עמיטל ובית הספר רש"י הזוכים להצלחה רבה.

"גם בשכונת נאות גנים, הובילה העירייה מהלך שנועד למנף את החינוך בשכונה ופתחה את בית הספר אלומות לאוכלוסיות מחוץ לשכונה, תוך הפעלתו על פי העקרונות האנתרופוסופיים. לצערנו בשל מיעוט נרשמים, לא תתאפשר השנה פתיחת הגן האנתרופוסופי, אולם אנו רוצים לקוות כי בשנת הלימודים הבאה תגבר ההתעניינות בגן ונצליח לפתוח אותו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות