fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: איצטדיון הקופסא נמצא לקראת הריסה

ארבעה מגדלים יקומו במקום איצטדיון הקופסא שנמכר ליזמי נדל"ן. חברת הריסה גידרה את השטח. מלכה לגלי תושבת המקום: "נוסטלגיה של 65 שנים. הסוף לישן, זו התחלה חדשה"
איצטדיון הקופסא לקראת הריסה (צילום מלכה לגלי)
איצטדיון הקופסא לקראת הריסה (צילום מלכה לגלי)
נווה אביבים (הדמיה נווה גד)
נווה אביבים (הדמיה נווה גד)

בימים אלה גידרו את מתחם הקופסא ברחוב החשמונאים ואחת מהחברות הגדולות בארץ אמורה להרוס את יציעי הבטון הענקיים של המגרש. חברת וויי בוקס בשיתוף עם חברת נווה גד מקימים על מגרש הכדורגל לשעבר ארבעה מגדלים מפוארים עם שטח של שמונה דונם שטחים ציבוריים מפותחים. המתחם יקרא נווה אביבים, שם בעל דימוי טוב לעיר נתניה. הפרוייקט מציע תכנון אדריכלי חדשני ומעוצב עם כל המותרות של החיים במגדל יוקרה וכולל גם דירות קטנות. הדירות המתוכננות יהיו בנות 5,4,3,2 חדרים, לופטים ופנטהאוזים.

איצטדיון הקופסא לקראת הריסה (צילום מלכה לגלי)
איצטדיון הקופסא לקראת הריסה (צילום מלכה לגלי)

הבניה בתוך שכונה ותיקה נותנת משב רוח רענן למרכז העיר אותו העירייה מפתחת בשנים האחרונות במטרה לחדש ולהצעיר כמו בשכונות החדשות הנהנות מתשתיות חדשות. המיקום הוא במרחק הליכה לכל מקום, לשוק, לים, למרכז העיר והכיכר.

תושבי רחוב החשמונאים מצפים להתחלת הבניה. מיקומו של המתחם בסביבת השוק דורש התייחסות לבעיות תברואה במקום. כמו כן אחרי הרבה שנים שהמגרש וסביבתו הוזנחו יש לתושבים ציפיות. מלכה לגלי תושבת המקום: "נוסטלגיה של 65 שנים. סוף לישן התחלה חדשה. סוף סוף, הקופסא לקראת הריסה".

YBOX הנה חברת בוטיק המתמחה בהשקעות ויזמות נדל"ן, ולה פרויקטים למגורים כמו גם נכסים מניבים כמבני מסחר ומשרדים. בין הפרויקטים למגורים היא בנתה את רביעיית פלורנטין בלב תל אביב, את וילה וי בחדרה, בבת ים וביהודה הימית ביפו. החברה עובדת עם אדריכלים ידועי שם וזוכי פרסים כאילן פיבקו שבנה לה את רביעיית פלורנטין. החברה הוקמה על ידי יעקב גורסד, יזם עתיר ניסיון, שבבעלותו מספר חברות נדל"ן והייטק ישראליות. בנוסף לפעילותו העסקית בישראל משמש גורסד כשותף במספר חברות נדל"ן ציבוריות בחו"ל. גורסד הנו המייסד והבעלים לשעבר של חברת Cibox הצרפתית, חברת הייטק ציבורית. את החברה מוביל יהודה גורסד, המשמש כמנכ"ל מאז היווסדה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות