fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשאר. בינתיים

למרות הניצחון על הפועל עכו הודיע יוסי מזרחי כי הוא עוזב וחזר בו לאחר שיחה עם שגב. בשיחה עם השחקנים אמר בלדב: "אם אתם לא תפנימו שיש בעיה נמשיך לקבל תבוסות"
יוסי מזרחי
איש שלום. יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

למרות הניצחון בשבת האחרונה על הפועל עכו בתוצאה 1:2, נמשך חוסר הוודאות במכבי נתניה. לאחר המשחק הודיע המאמן יוסי מזרחי על התפטרות, אך חזר בו לאחר שיחה עם הבעלים אלי שגב ופניות מחברי הנהלה ושחקנים. מזרחי אמר כי הוא מתקשה לעבוד באווירה של קללות והציע לשגב לוותר על חוזהו לשנתיים הבאות בתמורה לפיצוי של שלושה חודשים. שגב סירב לבקשה ואמר

לו: "אתה האיש הנכון להוביל את מכבי נתניה בתקופה הלא פשוטה". מזרחי אמר: "הצעתי להתפטר לא על מנת לקבל פיצוי כספי אלא כי קשה לעבוד בסביבת העבודה הקיימת. אני קורא לאוהדים לתמוך בנו ואני מבטיח שעם התמיכה שלהם נחזיר לכולם במגרש".

בינתיים נמשך החיפוש אחר רוכש לקבוצה. שגב אמר כי הוא מנהל משא ומתן מול רוכש פוטנציאלי מארה"ב. בישראל הוטלה המשימה על נשיא הכבוד מוטל'ה שפיגלר וחבר הנהלת הקבוצה קובי בלדב, שנפגש לאחרונה עם איש העסקים איציק גווילי  שהסכים בשלב זה לתרום למחלקת הנוער של המועדון והודיע כי ישקול את ההצעה. בשבוע שעבר כינסו מנכ"ל המועדון רועי דניאל ובלדב את השחקנים לשיחה.

"המסרים שקיבלתם לגבי טיב הערבויות לא חד משמעיים", אמר דניאל, "הבקרה אומרת שיש עיכובים ושזה יכול לקחת זמן. קובי ואני מנסים לארגן לכם חלק מהשכר בתקופה הקרובה. הבקרה שכרה עורך דין מאנגליה על מנת לבדוק איך לקבל את הכסף כמה שיותר מהר. אני מבקש שתהיו ספורטאים ותהיו איתנו. העתיד של הקבוצה זה מה שקורה על המגרש, אני יודע שזה קשה אבל תהיו ספורטאים". בלדב

הוסיף: "המועדון במצוקה אבל כולנו באותה סירה. אם אתם לא תפנימו שיש בעיה נמשיך לקבל תבוסות והמאמן ימשיך לקבל קללות וגידופים. מי שלא רוצה להיות פה שיהיה מספיק גבר, יגיד אני לא רוצה ושלום. זה כואב לכולנו, תרימו את הראש ואת המועדון הזה. בסוף תקבלו כל שקל שמגיע לכם. אם הייתי יודע שאתם לא אמורים לקבל, הייתי אומר לכם שזה מת. אבל יש דיבורים עם כולם, עם הרבה אנשים. אנחנו מנסים לגייס את כל הכוחות. צאו מהדלת ותפנימו שאנחנו עובדים ועושים מאמץ להביא לכם בשורה. צאו מכאן מלוכדים ומאוחדים.

הקפטן ערן לוי אמר: "בואו נסיים עם זה, לא צריך יותר את האסיפות, נמתין ביחד כקבוצה לראות מה יהיה, נהיה ביחד. אם מישהו לא רוצה, שייצא ויגיד את זה להנהלה וזהו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות