fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נקודת חן

מכבי נתניה הפתיעה את כולם עם משחק מצוין מול האלופה מכבי תל אביב. זה הספיק רק לתיקו 3:3 מדהים, אבל השאיר המון מקום לאופטימיות
"הייתי יכול לכבוש ארבעה שערים". לארי קאיודה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
"הייתי יכול לכבוש ארבעה שערים". לארי קאיודה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

"זה היה אחד המשחקים הדרמטיים והמדהימים ביותר שנערכו העונה" הגיבו אנשי כדורגל רבים לאחר התיקו 3:3 המשוגע בין מכבי נתניה לבין האלופה מכבי תל-אביב. למרות שנתניה הובילה פעמיים, היא נקלעה לפיגור במהלך המחצית השנייה, אבל הצליחה להשוות לקראת הסיום והשחקנים ומאמנם, רוני לוי, זכו למחיאות כפיים רבות מ-10000 האוהדים שהגיעו למשחק. "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, וזאת למרות שלא ניצחנו", אמרו חלק מאוהדי נתניה. נראה כי האוהדים הספיקו כבר להתאהב מחדש במאמנם: "אין ספק שלמרות טעויות רבות שנעשו העונה, בהנהלת הקבוצה קיבלו החלטה אחת מדהימה והיא להביא מאמן כמו רוני לוי, שפשוט עשה מהפכה במועדון".

למרות פערי הרמות מול האלופה, נתניה הגיעה למשחק מלאת אמונה להפתיע. לוי בחר לעלות עם הרכב דומה לשבועות האחרונים, אבל ביקש משחקניו ללחוץ את שחקני ההגנה של תל אביב כבר במחצית המגרש שלהם. זה עבד מצוין, ורבע שעה מהפתיחה ניצל לארי קאיודה איבוד כדור בהגנה התל אביבית, לא התבלבל מול השוער והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

כאשר היה נראה כי נתניה ממשיכה להפתיע הגיעה התקפה נהדרת של תל אביב, וכבר אחרי חמש דקות הגיע השוויון, 1:1. נתניה המשיכה בשלה ופשוט היתה טובה יותר מהאורחים. שלוש דקות למחצית שוב לחץ נהדר של קאיודה אפשר לחלוץ לכבוש את השני שלו ולהוריד את קבוצתו ביתרון 1:2 במחצית. פתיחת המחצית השנייה הייתה של תל אביב וכבר אחרי ארבע דקות טעות בהגנה נתניה הובילה לשוויון 2:2. רבע שעה לסיום שוב מהפך, כאשר הכוכב הגדול ערן זהבי, שנכנס כמחליף, כבש שער מדהים וקבע 2:3 לאלופה. ברגע זה גם האהודים האופטימיים ביותר של היהלומים לא האמינו שנתניה תצליח להשוות. אבל שלוש דקות מאוחר יותר, התקפה נהדרת של ערן לוי וקאיודה הסתיימה ברגליו של המחליף דיא סבע, שבעט חלש אבל מדויק וקבע 3:3 מדהים.

"הייתי יכול לכבוש ארבעה שערים". לארי קאיודה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
"הייתי יכול לכבוש ארבעה שערים". לארי קאיודה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב, החזקנו את מכבי כמעט על אפס מצבים, והיו להם כמעט מאה אחוזי הצלחה. לא מתאים לנו לקבל שני גולים לפינה הרחוקה, זה מאכזב, אבל נתקן במשחק הבא. מגיעות מחמאות לשחקנים שעמדו יוצא מן הכלל, מילים טובות גם לדחיפה של הקהל הנפלא שלנו. חבל על חוסר הריכוז בשערים שספגנו".

המצטיין במשחק, לארי קאיודה, אמר בסיום: "הייתי יכול להבקיע גם ארבעה שערים אבל אני מאושר משניים, ואני שמח גם בשביל דיא סבע שכבש. היה משחק מעולה, ואני בהחלט מאושר. הגיע לקבוצה מאמן חדש, והוא מאמן מעולה, הוא כמו אבא בשבילנו, נלחמנו כל הזמן ואנחנו נלחמים להיות טובים יותר ואני שמח שכך קורה".

עוד לפני המשחק ניצלה הקבוצה את היום האחרון של מועד ההעברות והתחזקה בשני שחקנים: השוער גל מסיקה והחלוץ נבו מזרחי. מסיקה בא במקומו של השוער השני שניר דורי, שנפצע במשחק הליגה מול הפועל פתח תקווה וסיים את העונה. מזרחי הגיע מהפועל ירושלים לאחר שכבש העונה בליגה הלאומית 11 שערים ונחשב לאחד החלוצים המוכשרים בליגה השנייה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות