fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח "אגף המהלכים" במיון בלניאדו

האגף, שבנייתו התבצעה באינטנסיביות במשך כחצי שנה, מיועד למטופלים היכולים להתנייד בכוחות עצמם. בבית החולים מאמינים כי בכך יקוצרו זמני ההמתנה
"יום חג עבורנו". חונכים את האגף החדש (צילום: דוברות בית החולים)

לאחר עבודה מאומצת של כחצי שנה, נפתח השבוע במיון לניאדו האגף לטיפול בחולים מהלכים. העבודה על האגף החדש התבצעה באינטנסיביות על מנת לעמוד בדרישות הפונים לקבלת טיפול.

צוות המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) קיבל לידיו את "אגף המהלכים". כשמו כן הוא. האגף החדש מיועד לטיפול בחולים שיכולים להתנייד בכוחות עצמם, מתוך מטרה ליעל את עבודת המחלקה לרפואה דחופה, להעניק טיפול ב"מסלול מהיר" לחולים המתאימים ובכך לקצר את זמני ההמתנה בכל אגפי המחלקה לרפואה דחופה. האגף החדש כולל עמדת מיון ראשוני, עמדות בדיקה, חדרי ייעוץ וחדר לבדיקת אק"ג.

"יום חג עבורנו". חונכים את האגף החדש (צילום: דוברות בית החולים)
"יום חג עבורנו". חונכים את האגף החדש (צילום: דוברות בית החולים)

במהלך 2016 פנו למחלקה לרפואה דחופה בלניאדו יותר מ-84 אלף מטופלים, והצפי הוא כי בשנת 2017 המספר יגדל. בניית האגף החדש היא חלק מהמהלך להרחיב את שטחי האשפוז והטיפול בלניאדו. מהלך הרחבת שטחי האשפוז והטיפול כולל השלמת בניית קומה תת קרקעית ממוגנת למכון הדיאליזה, השלמת בניית המחלקה האורתופדית, שיפוץ חדרי הלידה וסיום עבודת התכנון של מגדל האשפוז החדש.

עם כניסת המטופל הראשון לאגף החדש, אמר ד"ר יוסף ליבמן, מ"מ מנהל המחלקה לרפאה דחופה: "אני מודה שזה יום חג עבורנו. התשתיות של המחלקה לרפואה דחופה חייבו שדרוג והשקעה. אני מודה להנהלת לניאדו שהבינה את האתגר בפניו אנו עומדים מדי יום ומדי לילה וקיבלה החלטה להשקיע סכום גדול לטובת המטופלים".

יהודית אייזקס, אחות אחראית המחלקה לרפואה דחופה: "אני מצטרפת לדבריו של ד"ר ליבמן. זו תחושה חגיגית ושמחה. אני משוכנעת כי הרחבת שטחי הבדיקה והטיפול תעניק תחושת רווחה למטופלים ותאפשר לנו לתת טיפול טוב יותר, תוך זמן קצר יותר".

הנהלת לניאדו, בראשות המנכ"ל הרב חיים המרמן והמנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, קיימו סיור באגף החדש ואיחלו לצוות הרפואי והסיעודי איחולי הצלחה חמים והביעו את הערכתם על העבודה המסורה שמתבצעת מסביב לשעון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות