fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה תערוכת "שותפים לעניין" של ילדי בית הספר כפר ויתקין

גלריה רחוב בויתקין. צילום יפתח חן
גלריה רחוב בויתקין. צילום יפתח חן

תערוכת "שותפים לעניין" של ילדי בית הספר כפר ויתקין נפתחה בגלריית רחוב ע"ש אופיר חן בכפר ויתקין. לפתיחה הגיע קהל רב ובהם ראש המועצה רני אידן, קהילת חוף חפר, מורים, הורים ותלמידים רבים, בני משפחה ואורחים. כן נכחו באירוע סגן ראש המועצה האזורית עמק חפר אלדד שלם ומנהלת המרכז הקהילתי האזורי יעל פלד. את התערוכה יזמו והפיקו נעמי ויפתח חן מבית חרות ואצרה יעל מרגלית.

גלריה רחוב בויתקין. צילום יפתח חן
גלריה רחוב בויתקין. צילום יפתח חן

בתערוכה מוצגים של 17 קהילות העניין, כפי שיצרו הילדים כדי לבטא בצורה אמנותית את התהליך שעברו במהלך השנה. העבודות בתערוכה מבוססות על עולם הדימויים של האמן האמריקני קית הרינג, בעיקר דמויות, חיות וסמלים שאותם מילאו משתתפי הפרויקט ברשמים שנבעו מחוויותיהם. כל עבודה היא סיפור רחב ורב קולות, שניתן לגלות בו עולם ומלואו.

קהילות העניין הן קבוצות רב-גילאיות של תלמידים בביה"ס כפר ויתקין, שכל אחת מהן עסקה בנושא מסוים, אשר זוהה כחשוב ומשמעותי: קשר רב-דורי, אקולוגיה, תולדות בית החינוך ויתקין ועוד. כל ילד נרשם לקבוצה בהתאם למידת העניין שלו בנושא שבה היא עסקה. כל קהילת עניין פגשה מומחה לנושא, ולאחר מכן הפיקה תוצרים שונים.

"החזון שלי התממש: הצלחתי לחבר בין חינוך, תרבות וקהילה דרך אמנות!", אומרת נעמי גורדון-חן, שהקימה ביחד עם בעלה יפתח לפני שנתיים, בשיתוף עם המרכז הקהילתי "חוף חפר", את גלריית הרחוב לזכרה של בתם אופיר שנהרגה בגיל 22 בטיול של אחרי צבא בדרום אמריקה. "רתמנו את האמנות ואת היצירה של אופיר בתנו כמסמני דרך להמשך חיינו וכמחוללי שינוי במעגלים נוספים ולראות את זה מתממש זו תחושה נפלאה" אמרה.

גיא גולן מנהל המרכז הקהילתי "חוף חפר" בטקס הפתיחה: "חינוך במיטבו, אמנות במיטבה וקהילה במיטבה, חברו יחד לכדי מיזם השוזר יחד את פועלו של האמן קית הרינג ואת מורשתה של אופיר חן ז"ל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות