fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נעשה הכל לחזור לליגת העל"

קובי בלדב
"לא ישנתי הרבה לילות בשנה האחרונה. קובי בלדב (צילום: שלומי גבאי)

הדמות המזוהה ביותר עם מכבי נתניה, גם בטוב וגם ברע, הוא המנכ"ל קובי בלדב, שהחלטתו לזוז הצידה מבחינה ניהולית עשתה לקבוצה רק רע. השבוע הוא בחר להסתכל קדימה. "אנחנו כבר בעונה הבאה", אמר ל"חדשות נתניה", "אנחנו מתחילים את הבנייה מהיום כדי לא לאחר את הרכבת. מחפשים משקיע, אבל גם אם לא נמצא נעשה הכול כדי לבנות קבוצה טובה. אעשה הכול כדי להחזיר את נתניה לליגת העל וכמה יותר מהר".

עברה עליך עונה קשה.
"לא ישנתי הרבה לילות בשנה האחרונה. מצבה של הקבוצה פגע בחיי, לא היה לי כוח לכלום".

למה לדעתך נכשלתם?
"האיזון לא היה טוב, לא היו שחקנים מחליפים ברמה מספקת. בינואר שוחררו שחקנים שהיו יכולים לעזור לנו כמו טובראנו פינאס, עידן שריקי וליאוניד קרופניק. אם היינו נשארים זה באמת היה נס".

מה חלקך בכישלון?
"עשינו הכל כדי לקיים את הקבוצה בכבוד ולא הצלחנו להביא משקיע ראוי. לא נעמוד בדרכו של אף אחד שמאמין שהוא מסוגל לעשות יותר מאיתנו, בתנאי שיקבל את ברכת הדרך של ראש העיר, שהקבוצה שייכת לה".

"עשינו הכל כדי לקיים את הקבוצה בכבוד ולא הצלחנו להביא משקיע ראוי. לא נעמוד בדרכו של אף אחד שמאמין שהוא מסוגל לעשות יותר מאיתנו, בתנאי שיקבל את ברכת הדרך של ראש העיר, שהקבוצה שייכת לה"

בשבועות האחרונים דיברו על כך שהעונה המקוללת של נתניה קשורה לחנוכת האצטדיון החדש, אבל מי שראה את כמות האוהדים הגדולה שמילאה את היציעים במשחק האחרון, הבין כי ההפסד הוא לא רק של מכבי נתניה או העיר נתניה.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי במדור הספורט של "חדשות נתניה"

קובי בלדב
"לא ישנתי הרבה לילות בשנה האחרונה. קובי בלדב (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות