fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמשך המאבק בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק על דיא סבע

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

נמשך המאבק בין מכבי נתניה לבין בית"ר טוברוק על מחיר כרטיסו של דיא סבע. בכתב ההגנה ששיגרה לבורר עו"ד תגר עמיאל באמצעות עו"ד רועי רוזן, מאשימה מכבי את טוברוק בהתנהלות לא ראויה.

בתחילת הדרך מונה לבורר איציק קורנפיין, שלא הצליח לפשר בין הצדדים ופרש. טוברוק פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה למנות בורר חלופי, שיקבע את תג המחיר של כרטיסו של סבע ששייך לטוברוק. בטוברוק דורשים עבור השחקן יותר ממיליון שקלים למרות שלשחקן אין חוזה מול המועדון, בעוד בנתניה מסכימים לשלם 100 אלף שקלים בלבד. בכתב ההגנה מבקשת נתניה לבטל את התביעה של טוברוק ומגדירה את בקשתה "חסרת תום לב", בטענה שאין לה כל זכות משפטית או זכות לקבוע או להתערב במחיר השחקן, וכי הסמכות לכך שייכת לוועדה למעמד השחקן בהתאחדות לכדורגל. בנתניה מבקשים מעו"ד עמיאל לחייב את טוברוק בהוצאות התביעה ובשכר הטרחה לעורכי הדין העוסקים בתיק. עוד טוענת נתניה כי טוברוק מתנהלת בניגוד לתקנוני ההתאחדות ופיפ"א ומנסה להשיג זכויות על שחקן שלא כדין ובכך היא מבטלת את רצונו של השחקן.

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

במקביל ממשיך הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ, במאבקו מול הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב, אמיר כבירי. איזיקוביץ הוציא לכבירי צו עיכוב יציאה מהארץ והגיב: "אני סומך על מני וייצמן, שהוא איש עסקים מכובד וידוע, שיסדיר את הכל".

בקיץ 2015 רכש כבירי את הפועל תל אביב, אבל תוך פחות משנתיים הקבוצה מצאה את עצמה בהליכי פירוק. במהלך העונה הנוכחית, עזב כבירי והעביר את האדומים לידי האחים ניסנוב. עו"ד עדי בראונשטיין, בא כוחו של כבירי, מסר בתגובה: "לאחר שהם (טוברוק) נקטו בהליכים משפטיים נפסדים נגד אמיר כבירי להכריז עליו כפושט רגל, נוהל מו"מ בין הצדדים אשר לא צלח וכתוצאה מכך ועל מנת להפעיל עליו לחץ פסול, הוצא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ במעמד צד אחד. בכוונתו של אמיר כבירי להגיש בקשה לבטל את הצו. היות וככל שיימצא בסופו של יום שהוא חייב לשלם כספים לטוברוק, אזי הוא יעשה את זה לאחר שהנושא הזה יתברר עד תומו בערכאות המשפטיות המתאימות".

אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)
אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות