fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נדחתה עתירה נגד סגירת אולם ארועים הסמוך לפלנטקס

אדיר בנימיני צלום ברמן
אדיר בנימיני צלום ברמן

בית המשפט לעניינים מנהלים מחוז מרכז, קיבל את עמדת המשרד להגנת הסביבה ועיריית נתניה ודחה את העתירה שהגיש אולם ארועים הנמצא בסמוך למפעל פלנטקס העומד בפני סגירה.

סגירתו הצפויה של פלנטקס לא מנע מהמשרד להגנת הסביבה להורות על סגירת האולם שפעל במקום למעלה מעשרים שנה בשל הקרבה למפעל. גורמים פוליטיים בנתניה מציינים, כי העברת המפעל מן המקום הינה הזדמנות לפתח את אזור התעשייה כולו.

חברת "אור נחשולים" שהפעילה אולם שמחות ואירועים בשטח הגובל בגדר מפעל פלנטקס העומד לפני סגירה  עתרה לבית המשפט, באמצעות עורך דין אדיר בנימיני, ממשרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות', בשל הסירוב של המשרד להגנת הסביבה לתת היתר לאולם השמחות לפעול במקום בשל קרבתו למפעל. "אור נחשולים" טענה בפני בית המשפט, כי המשרד להגנת הסביבה, מפלה אותה לרעה בעניין מרחק ההפרדה הנדרש, בהשוואה לבתי עסק וגופים אחרים הקיימים במקום, אף הם בקרבת המפעל.

השופט צבי דותן מבית המשפט לעניינים מנהלים מחוז מרכז אשר דן בעתירה, קיבל את עמדת המשרד להגנת הסביבה ועיריית נתניה ודחה את העתירה. בית המשפט קבע בין השאר, כי אין לקבל את טענת העותרת "אור נחשולים", כי יש להכיר בה כ"מקום קיים" בשל העובדה שלאור שנים, תחת בעלים שונים, פעל במקום גן-אירועים.

בפסק-דינו, קבע השופט דותן: "אולם האירועים של העותרת, פעל ופועל באופן לא חוקי, ללא רישיון עסק, ללא היתר תקף לשימוש חורג, בניגוד לצו סגירה שיפוטי, ובניגוד לצו איסור שימוש במקרקעין".

אדיר בנימיני צלום ברמן
אדיר בנימיני צלום ברמן

עורך דין אדיר בנימיני, ממשרד עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות', אשר יצג את חברת "אור נחשולים" בעתירה מסר: "העברת המפעל, הינה בשורה משמחת לעיר נתניה ולתושביה, כמובן, שצר לי על העובדים שיפוטרו, אך בטווח הרחוק, הדבר יאפשר פיתוח של המקום לטובת הכלל, שייהנה מכך. כל זאת כמובן, לאחר שיערכו בדיקות בדבר טיבה של הקרקע, לוודא שלא זוהמה, חלילה, לאורך השנים הרבות של הפעילות במקום. העברת המפעל, תאפשר לכל המתחם הזה של 'אזור התעשייה הישן – נתניה' לשנות את פניו ואת אופיו לטובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות