fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגמרו המילים

עיתונאית "חדשות נתניה" לשעבר, ורדה שוורץ, הלכה לעולמה בגיל 68 לאחר מחלה קשה
עם יהורם גאון. ורדה שוורץ (צילום: פרטי)
עם יהורם גאון. ורדה שוורץ (צילום: פרטי)

 

עשרות חברים ובני משפחה ליוו השבוע את העיתונאית לשעבר ורדה שוורץ  בדרכה האחרונה. שוורץ, שעבדה לפני 20 שנה בעיתון "חדשות נתניה", נפטרה בתחילת השבוע בגיל 68 לאחר מחלה.

חברתה, העיתונאית ציפי קפל, ספדה לה: "קשים ומרים היו השנים האחרונות, שנים של כאב וייסורים. התרחקת מהמולת החיים ונשכחת. אך הזיכרון הוא הניצחון. היית אוהבת אנשים, אוהבת אדם ואוהבת עיר, ראית טוב ורצית טוב. בשנים האחרונות לא כתבת, אך שנות העיתונאות שלך היו השנים הנפלאות בחייך".

ורדה שוורץ ז"ל (צילום: פרטי)
ורדה שוורץ ז"ל (צילום: פרטי)

 

בין קהל המלווים נראו יו"ר ההסתדרות במרחב השרון, משה סמיה, מנהלת תיאטרון נתניה, יהודית אנושי, ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, שסיפר על היכרות בת 17 שנים: "היא הייתה עיתונאית הגונה וכתיבתה אמת. אישה של חסד ונתינה. עברו עליה עשר שנים של סבל וייסורים".

העיתונאיות לשעבר, עו"ד אילנה גורן, איטה בורט, עדנה פלס, שהיא גם מחותנת, ורבקה פדלון וחברותיה של שוורץ, מלכה אולניק ודינה בלייברג, נפרדו ממנה. אולניק: "היו אלה 30 שנה של חברות עמוקה. אני הייתי צמודה אל ורדה, הסעתי אותה לאירועים, בגן שלי שרו את השיר על נתניה שהיא כתבה והיא העניקה לי את התואר ה'אישה האידיאלית'."

שוורץ, שכתבה את השיר שנחשב להמנון של נתניה, הייתה שוחרת אמנות ואהבה לקדם אמנים צעירים.

שוורץ השאירה אחריה בעל חזי, בת ספי, בן אריק ונכדים. על שעותיה האחרונות מספרת הבת ספי: "באנו להחזיק לך את היד ואת הבנת שאת רוצה כבר ללכת. שנה לא ויתרת. היית אמא מופלאה, אישיות אופטימית עם חיוך. אישה מובילה ומנהיגה. כעיתונאית רצית לקדם את התרבות בעיר שכה אהבת. המחלות הקשו עליך לתפקד ואת הסתגרת בביתך. אהבתך הייתה ללא גבולות והמילים היו לך בסיס להכל. ועכשיו אין מילים ויש רק זיכרונות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות